Baja 5b topic part 2: (hier verder)

Nou mensen, vandaag de carb er af gehad en opengeschroefd, alles werkt keurig, gas en choke klep lopen zeer soepel, geen vervuiling te ontdekken niks.
Ik ga er van uit dat dit de boosdoener ook niet was.
Het was verder geen weer om even buiten proberen te starten maar ik wil sowieso eerst het tankje leeg gooien (de 2takt olie die er in zit vind ik het toch net niet) en er straks verse peut met PSR-2 olie in te gooien.
Heel veel tijd steek ik verder niet meer in de CY motor, er zit toch een FalconII in de planning over niet al te lange tijd en dan gaat er ook meteen een Fusion Teflon koppeling in.

Ik zou toch maar proberen met andere benzine, je wilt toch zeker wel weten wat het probleem nou is of niet? Straks heb je met je FalconII ook iets dergelijks, weet je meteen hoe je het moet oplossen.
Dus, d'r uit die troep nu je je carb schoon hebt en ff nieuwe benzine er in, bougie schoon en starten die hap.

Groeten

Steve

Ik ga binnenkort weer proberen op verse benzine inderdaad.
Het vervelende is dat ik als ondernemer echt zo goed als geen vrije tijd heb waardoor tussen ieder probeersel minstens een week zit aangezien zondag mijn enige vrije dag is, en dan moet ik er ook nog maar net zin in hebben ;-)

Ik ken het........

Vraagje (en ook meteen weer leven in dit topic :P) aan jullie.
Heeft het zin om een X-port te monteren als je al een 5t potje op een Baja 5b zet?

Het is trouwens wel verekt stil hier, eerst werder er elkedag tientale berichten geplaatst hier..
Zijn de baja rijders uitgestorven?

Ik begin maar eens dan,

Ik heb mn custom rovan kap kapot gereden :D
Ik ben op topsnelheid over een heuveltje gereden en nu is de achterkant officieel dood.
Nu ga ik een woodster TRS kap kopen.

Meld me ok weer ff,gister voor de.3e x een Baja gekocht..kijken of ik deze langer houd,schijt aan het lawaai hebben,alhoewel,ik wel een orginele uitlaat zoek van een 5T,dus als iemand er 1 heeft,of wil ruilen voor een SS expansie?

Meld me ok weer ff,gister voor de.3e x een Baja gekocht..kijken of ik deze langer houd,schijt aan het lawaai hebben,

@ Tis net een virus Mike , enja ik houw ook van de herrie pijpen Dom. & VRC zonder demper :banana: , en heb je al pic's van je juweel :thumbsup:, laterssss Dr.Dre.:wink:

je kunt ook ddm in de gaten houden zo nu en dan zijn ze in de dag aanbieding geld ook zo bij mmr in engeland

ze zijn inderdaad prijzig maar indien goed gemonteerd houden ze het vuil wel goed bij de draaiende delen weg en sluiten ze ook de gerbox goed af zodat er dus ook geen zand via deze weg binnen kan komen zo ook bij je wiellagers hetzelfde geval, geen zand meer dat bij de lagers kan komen.

groetjes,
Paul

Hoii
Iemand ook nog foto`s of een link van een aangepaste rolkooi?
Ik heb nu buismateriaal gevonden,maar weet niet precies waar door te zagen,en hoe het dan vast te zetten..
Als er nog belang is in ook een stukje buis,ik heb genoeg (voor weinig)

Back