Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank jeDie vent heeft gouden handjes, is een top piloot, en een goede video-monteur.
Hopelijk kunnen we komend voorjaar van de Elefant ook wat meer van zulke beelden maken op de Wasserkuppe of een andere mooie Duitse helling.
Raymond, Ik vind jou ook een hele goede bouwer hoor ...Dank je
Oh, wacht... Je hebt het over die andere man.......
Die man maakt inderdaad mooie filmpjes, ik heb een abo genomen. Prachtige vliegtuigen, gevlogen op mooie plekken en sfeervol in beeld gebracht. Hopelijk kunnen we komend voorjaar van de Elefant ook wat meer van zulke beelden maken op de Wasserkuppe of een andere mooie Duitse helling.
Ik hang altijd op deze hoogte achter de sleep met de Elefant, werkt prima. Het is een combinatie geweest van een beetje 'hengelen' van de sleepkist (niet helemaal stabiele vliegbaan) en net te weinig power, waardoor ik af en toe wat inliep. Latere sleeps gingen een tandje steiler, dat ging beter.Over dat 'ruwe' slepen: had je niet een tikkie down moeten drukken? Dan ga je net iets sneller, en blijf je vooral wat vlakker achter de sleepkist. Ik kreeg nu de indruk dat je wat hoog erboven hing.
Vertel mij wat.... Als je kist even niet meer reageert (al is het maar een seconde) voelt dat zeker niet oke. Op de filmbeelden ontdekte ik de 2e fail-safe.Die fail-safes vind ik eng met zo'n mooie kist. Nooit elders zoiets meegemaakt?
tape, japie, de magische tapeWelke cams heb je gebruikt in het laatste filmpje? De wingcam is een GoPro zo te zien, maar die tailcam dan? En hoe heb je dit allemaal vast gezet?