Sleurhutje
Forum veteraan
Zo, weer wat verder geknutseld en foto's met commentaar in mijn post toegevoegd. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo, weer wat verder geknutseld en foto's met commentaar in mijn post toegevoegd.![]()
Yep, zo is dat. Ik plaats graag alles in één post zodat het niet versplinterd en verzand in een latere discussie. Post 10 (en indien nodig post 11) zal dus elke keer aangevuld worden.bij posting #10 nu![]()
Na-apen is het zeker niet. :nooo: Ook zul je mij niet in mijn vaarwater zitten hoor. Zoveel mensen, zoveel bouwwijzes en ideeën over hoe met de "problemen" om te gaan. Het is juist leuk om te zien hoe creatief iedereen is. En ik denk voor de volgende bouwers een inspiratiebron.Het richtingsroer is bij deze klaar, nu even kijken wat Sleurhutje als volgende afwerkt, niet dat ik hem wil na-apenmaar ik denk dat hij meer ervaring heeft dan ik
![]()
de romp is ook niet goed gelijmd. Kijk maar naar binnen. De helft waarin de spanten zitten gelijmd is wel okay maar de helft die daar later op gelijmd is, raakt de spanten niet. :?