Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Eerder deze week de pomp gemaakt en verder gegaan met t plaatsen van de verdekbalken. Voor t onbeplankte gedeelte van t dek nu de schaarstok bevestigd en t lijfhout, met daartussen de ribben. Alles bij elkaar ziet er als volgt uit:
Je maakt er een mooi project van. Het hout ziet er erg mooi uit.
Leuk detail om toe te voegen is misschien de halve koperen bol met gaten aan de voet van de pomp (soort zeef om de pomp te beschermen)
En een ander detail is misschien de 'sood' te monteren aan de voet.
Leuk idee en wil zeker nog wel wat details toevoegen, maar heb geen idee hoe de zaken die je noemt eruit zouden moeten zien? Heb je nog wat nadere details daarover?
Inderdaad! Uit de zaken die ik gevonden heb kon ik niet 1,2,3 opmaken. T staat hier nog los, dus wat dat betreft kan ik de koker op de overloop (of t dek waar ook de kanonnen staan) nog weglaten….
Wat ik er van gezien heb, hoort de Sood in het ruim, daar zat een filter in om de pomp te beschermen, dus mogelijkerwijs zou die Sood nog iets hoger kunnen om ruimte te bieden aan het filter.
Ik heb echter niet terug kunnen vinden hoe groot dat ding zou moeten zijn