Hoeft ook niet overal... Als we er hier in Eindhoven/Veldhoven maar eentje kunnen krijgen LOLZ!![]()
spoken like a pro...
en eindhoven is wel een van de meest bekende gemeente van het land.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoeft ook niet overal... Als we er hier in Eindhoven/Veldhoven maar eentje kunnen krijgen LOLZ!![]()
Nederland telt ruim 400 gemeenten, je kan onmogelijk overal een rc club hebben!
En wat dacht je wat we nu al aan het doen zijn en willen gaan doen dan??? Of had je serieus de gedachten dat wij de instelling hadden dat we het zouden krijgen???![]()
Vooral zo doen... het zijn en blijven ambtenaren en die hebben veel meer lucht dan jij.ik heb een OR DIE TRYING instelling.
BLijf etteren tot ze ingeven lol
Aan je kinderlijke reacties lijkt het alsof je er niet serieus mee bezig bent, idd.En wat dacht je wat we nu al aan het doen zijn en willen gaan doen dan??? Of had je serieus de gedachten dat wij de instelling hadden dat we het zouden krijgen???![]()
Vooral zo doen... het zijn en blijven ambtenaren en die hebben veel meer lucht dan jij.
Je moet het mijn inziens anders benaderen, maak jezelf belangrijk. Maakt het belangrijk dat jullie vereniging ook sociale controle uitvoert op een stuk braakliggend terrein o.i.d.
Aan je kinderlijke reacties lijkt het alsof je er niet serieus mee bezig bent, idd.
Een club(je) oprichten - dus wel officieel -, daar kan je alvast mee beginnen.Dan kom je ook wat serieuzer over bij de gemeente.
Mijn voorkeur zou het niet hebben. ligt veel te dicht bij arendonk waar een behoorlijke club zit. ik denk dat je het je erg moeilijk maakt als je zo dichtbij een andere club gaat zitten. met precies de zelfde doelgroep.
Je kan onmogelijk met iedereen rekening houden.Klopt helemaal, de andere gedachtengang die ik er dan bij had is dat je in belgie bijna niet met OV kan komen, en in Duizel wel. Niet iedereen heeft een auto en ik wil wel met iedereen rekening houden.