Joost K.
Forum veteraan
Een plek om te raggen is (naar mijn mening) bij voorbaat al gedoemd om te mislukken, veel te vrijblijvend en zal snel weer van het toneel verdwijnen.
Daar ben ik het dus ook mee eens. Vroeger kon dat wel, toen liet iedereen je gewoon je gang gaan maar vandaag de dag is dat helaas niet meer zo.
Dat is ook de reden dat ik uitkwam op die velden achter het lesterrein voor motoren. Daar heb je evt. al faciliteiten en drie velden van +/- 150 bij 150 meter!!!
Voor astroturf zou je hockey clubs kunnen aanschrijven of ze aan nieuw astro toe zijn. Vaak kan je dan het oude zo mee nemen mits je zelf vervoer regelt.
Ik ben een voorstander van een officiele club maar dan zullen we eerst een soort van basis bestuur moeten vormen waarmee we aan de slag gaan. Als die ideeën gedeeld worden dan ben ik nog steeds zwaar geïnteresseerd. Ik stel daarom ook voor dat we met een paar man eens in het centrum een bakkie koffie gaan pakken en eens wat ideeën uitwisselen. Aan een tafel met koffie praat altijd makkelijker en gezelliger dan op een zandplaat LOL

Dit weekend zou ik kunnen aangezien ik vrij ben dus wie o wie???