Bedankt heren, zo te horen zit gezapig cruisen er dus niet in met deze outboard, jammer eigenlijk. Bas, ik heb alle verschillende timing opties die de programmeer kaart biedt al geprobeerd en het piepen/ kreunen bij het opstarten met relatief weinig "gas" blijft.
Groet,
Arjan
heb zelf verschillende regelaars 120A seakings/turnigy en zelfs met motoren met redelijk hoge kv waardes (2200) verbazen ze me elke keer hoe traag die de motor kunnen aansturen
heb er ooit eens eentje getest met een 1100 kv buitenloper en je kon dan de bladen van de prop bijna tellen in de laagste stand.....dus het kan wel hoor....of de regelaar dit prettig vond dat is iets anders

en ja borstelmotoren kan je nog langzamer laten draaien maar is dit in dit geval echt nodig?
als deze bb een flex heeft zou ik toch niet teveel achteruit varen of je flex zal nogal snel uit elkaar draaien
ter info ; heb zelf deze winter een MHZ lizard extreme met een thunder tiger BB gebouwd ( heeft een 1900kv buitenloper) en die kan ik dus op 4s stapvoets laten varen maar ook 49 km/u

Laatst bewerkt: