ALZRC Devil 380

Inmiddels de maiden gehad? Hoe is deze verlopen? Hopelijk geen brokken gemaakt. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die nieuwsgierig is ;)

Helaas was het afgelopen zondag 8 maart slecht weer, er was te veel wind en het regende. Dus de maiden is niet gebeurd. Hopelijk volgende week of over 2 weken.
Inmiddels de maiden gehad? Hoe is deze verlopen? Hopelijk geen brokken gemaakt. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die nieuwsgierig is ;)

Rustig aan en geen gekke dingen doen,zorg dat hij goed is afgesteld ,dan gaat alles goed.
Wel graag een filmpje [emoji106].
Veel plezier ,mooi weer een helivlieger erbij

Niet gevlogen vandaag, kwamen er achter dat allerlei instellingen niet goed stonden. Ga nu proberen mijn Spektrum dx6 te resetten naar fabrieksinstellingen en gewoon overnieuw te beginnen.

Laatst bewerkt:
Niet gevlogen vandaag, kwamen er achter dat allerlei instellingen niet goed stonden. Ga nu proberen mijn Spektrum dx6 te resetten naar fabrieksinstellingen en gewoon overnieuw te beginnen.
wat voor instellingen waren niet goed? Ben je voordat je gestart bent begonnen met een nieuw model in je zender? Je kan het model ook resetten in je zender door in je SETUP LIST te gaan naar COPY/RESET. Hiermee reset je het geselecteerde model naar de standaard instellingen van de zender.

De complete manual kan vinden door op onderstaande link te klikken.

https://www.horizonhobby.com/pdf/SPM6600Manual.pdf

Throttle cut stond op een andere schakelaar als dat standaard op de club gebruikelijk was. Overgezet op de juiste schakelaar, wilde daarna niet van throttle cut af. Trim stonden allemaal op 5 ipv 0. Throttle curves niet optimaal. Toen besloten alles te resetten en opnieuw alles in te stellen. Halve middag verkloot met die switch. Volgende week weer beter [emoji4]
Ik heb de manual wel in Duits en Engels. Link is van de 6i

Ik vlieg zelf nu ook in een afgelegen weiland, met toestemming van de boer weliswaar. Lijkt me volledig verantwoord, zolang je er niet met een groep staat. Maar dat is een andere discussie.

Back