snoeksel
Forum veteraan
Ze waren alleen vergeten dat er een boete opstaat van € 25,000 per kwartier 8-O
Merk jij toch niks van

Of was dat je bonus van dit jaar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ze waren alleen vergeten dat er een boete opstaat van € 25,000 per kwartier 8-O
TWEE uur voor een vierkante meter.
Nou snap ik wel waarom hullie altijd moet werken anders komt het nooit af.:wink:
Dat dan weer wel,zaandam is dood en ijmond wilde geen humor op de pagina.stelletje overlopers![]()
Als je power wil stel je hem zo schraal mogelijk af,en op lange rechte stukken loopt ie lang op top toeren met eigenlijk een iets te arm mengsel.hoezo?
Dat komt omdat jij constant staat te lekken bij dat ding.en weer die inserts nat![]()
Dat komt omdat jij constant staat te lekken bij dat ding.![]()
Wie is dat dan,die is ook niet goed wijs.Nou is dat ook niet geheel zonder reden natuurlijk
Ik ken iemand die al een aantal cilinders heeft vekloot , om ook maar een beetje in de buurt te komen van al dat brute geweld van mijn baja:lol:
update hobby-hok ;-)
![]()
Lijkt wel twee keer zo groot nu alles wit gespoten is![]()
Wie is dat dan,die is ook niet goed wijs.
Maaruh kweet niet hoor,eigenlijk best vroeg 10 uur![]()
Daar gaan we weer .Maaruh kweet niet hoor,eigenlijk best vroeg 10 uur![]()
Daar gaan we weer .
Geen koekkies ben al de hele dag bezig om me vliegers voor morgen in gereedheid te brengen,moest nog steeds een verse plakken en voorzien van ledjes ,ben bijna klaar.Plagerijtje slappe,ik neem twee kannen koffie mee.Heb jij koekies
Vanavond even de Dominator eraf,en morgen de rd van Barthez erop.Zal mij benieuwen![]()