Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Zal zo nog eens wat schroefjes nalopen ;)
Vanavond even de Dominator eraf,en morgen die RD Logics van Barthez eens proberen :D

Ja , er zaten er een paar los he ? :D

Ik kwam net deze tegen ;)

En hier staan wel een leuke projecten op :cool:
Zitten alweer vast :D

Wat een lelijk ding,vind die andere mooier,met een paar demperhoudertjes van Blur ;)

Zijn nog redelijk betaalbaar ook die projecten :hammer:

Doe de Baja maar Siggy,dan kan ik je nog een beetje bijhouden

Zitten alweer vast :D

Wat een lelijk ding,vind die andere mooier,met een paar demperhoudertjes van Blur ;)

Zijn nog redelijk betaalbaar ook die projecten :hammer:

Doe de Baja maar Siggy,dan kan ik je nog een beetje bijhouden

Met die andere demper (die ik nog ergens moet hebben liggen hier) ;) moet je altijd met een slang werken en daar komen dan weer van die nare knikken in , wat naar mijn idee niet echt lekker is voor de doorstroming :confused:

Die projecten zijn niet te koop ;)

Met die andere demper (die ik nog ergens moet hebben liggen hier) ;) moet je altijd met een slang werken en daar komen dan weer van die nare knikken in , wat naar mijn idee niet echt lekker is voor de doorstroming :confused:

Die projecten zijn niet te koop ;)

Die op de openings pagina staan,stonden wel prijzen bij.
Een bootje van 10.000 eurie,een auto van een paar duizend ;)

Heb jij die demper die ze bij DDM hebben,daar hebben ze mooie beugeltjes voor de demper ook van Blur en dat zit toch redelijk netjes

Die op de openings pagina staan,stonden wel prijzen bij.
Een bootje van 10.000 eurie,een auto van een paar duizend ;)

Heb jij die demper die ze bij DDM hebben,daar hebben ze mooie beugeltjes voor de demper ook van Blur en dat zit toch redelijk netjes

Bij de projecten zelf staat dat ze dat gekost hebben buiten de uren om , en dat ze niet te koop zijn , zijn alleen voor demo's ;)

Ik heb een ADA demper , en volgens mij is dat zo'n ddm geval , ik vind alleen die blur houders vrij stevig aan de prijs , daar koop je ook bijna een rd logics voor :rolleyes:

lol , zitten ze hier ineens allemaal ;)

andere draadje kan wel weg denk ?

veel plezier zondag , mijn baja ligt voor apegapen , shocktowers achter zijn beide gebroken .
heb ze besteld bij ddm met nog wat nuttige parts , ze hebben alles al verstuurd , zijn erg snel daar .

en snoek , wel wijs als je voor de rd logics gaat , heb je eindelijk snelheid en minder herrie ;)

ps ; ik heb zo'n eind demper voor de dominator liggen , geheel nieuw

groetjes

Die had ik ook gevonden,alleen als ze int nat shippen zijn ze meteen een stuk duurder :(

Gewoon eerst morgen er eens mee rijden , dan weet je meteen het verschil tussen de dom. en de rd. , kun je altijd nog verder zoeken ;)

Anders gewoon een mail sturen en vragen of ze int. shippen en hoeveel het zou moeten kosten ?

Gewoon eerst morgen er eens mee rijden , dan weet je meteen het verschil tussen de dom. en de rd. , kun je altijd nog verder zoeken ;)

Anders gewoon een mail sturen en vragen of ze int. shippen en hoeveel het zou moeten kosten ?
Ga ik ook doen,en dan zie ik het wel qua power.

Ik baal wel een beetje , dat ik er morgen niet ben om het te zien :(

Ergens hoop ik dat het morgen met bakken uit de lucht komt , en het volgende week prachtig weer is :oops: ;)
De kans is aanwezig,en dan hoop ik dat je volgend weekend spoed reparaties krijgt ergens bij veenendaal ofzo ;)

De kans is aanwezig,en dan hoop ik dat je volgend weekend spoed reparaties krijgt ergens bij veenendaal ofzo ;)

:mrgreen: Ze zijn iets voorzichtiger geworden met spoed reparaties bij ons , ze hebben van de week ook een klein gaatje gerepareerd van een kleine vierkante meter , door comunicatie storing is dat overdag gebeurd , dus moest alles afgezet worden , wat bij elkaar twee uur geduurd heeft .

Ze waren alleen vergeten dat er een boete opstaat van € 25,000 per kwartier 8-O

Back