Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Ja , dat is wel een beetje een bokke werk he ? :mad:

Maar , rustig aan , stukkie knippen ff wat anders doen enzo. enzo. en voor je het weet is het klaar ;)

Zit alleen te twijfelen of ik er een kleurtje op zal doen :???:

Wit is zo mooi :D
Of candy red ;)
Zwart metallic is ook wel gaaf

Wordt geen rijden zondag zoals het er nu naar uitziet,kindervergaardag zondagmiddag hoor ik net van moeders.Was ze even vergeten :mad:

Ik kan helaas niet dit weekend. Heb 2 x dag dienst (11:00 tot 19:00). Volgende week ben ik zekers van de partij:p

poll

@Slashmaster:

ik zag dat de poll in dit draadje is gesloten.
Wellicht is mij iets ontgaan, maar wat gaat er gebeuren met de uitkomst van de poll? ;)

Ik heb een mail gehad voor rijden zondag... nu zie ik jullie 1opvijfers lekker afspreken, maar komen er ook nog een bult slashes??? Ik wil komen met de slash en de stampede's.... komen jullie allemaal al om 10uur? want de email had het over 12-15uur...

nouja, een paar druppels deren me niet, dus ik heb er sowieso wel weer zin in!

Misschien staan de 1:5-ers niet op de verzendlijst... weet ik eigenlijk niet.

Ik ben van plan om zondag te gaan rijden rond 13:00 uur. Tenzij er de short course rijders op een ander tijdstip willen gaan rijden.

komen jullie allemaal

Hey man, het handige van de Google Calendar is dat je (als het goed is) het aantal aanmeldingen kunt zien als je in de mail klikt op 'meer info' oid.
Vaak wel handig om te kijken omdat de 'regel' is dat er bij minder dan 3 aanmeldingen helemaal niet gereden wordt...
Zelf moet ik werken zondag overdag, helaas OOooOooOhh want mijn spullen liggen nu bij het postkantoor; nieuw diff en voorassen voor de SC10, nieuwe slipper voor de Blitz, nieuwe wielen en banden voor de Slash...

@ Bart; ja die poll is oud. Maar ik krijg hem niet weg! Jij wel?
De opzet was om gezamenlijk een autootje te kiezen, te kopen, gezamenlijk in elkaar te klussen en ook zo te rijden. Sindsdien zijn er wel veel individuele aankopen gedaan, en niet iedereen koopt meer dan 1 auto per jaar (terecht), dus wat we er mee gaan doen...? Over een tijdje een nieuwe poll (op onze eigen site)!

Heb net toch maar nieuwe sand padlles bestolen.
Ga nu eerst even naar het ziekenhuis echo van me hart laten maken en één of ander vaat onderzoek.
Zondag geen bashen voor ik,ik ga lekker disco vliegen in Egmond.

Heb net toch maar nieuwe sand padlles bestolen.
Ga nu eerst even naar het ziekenhuis echo van me hart laten maken en één of ander vaat onderzoek.
Zondag geen bashen voor ik,ik ga lekker disco vliegen in Egmond.

Mijn verse paddles zijn net arivé , samen met een verse kappenset :cool:

Klinkt best serieus , dat ziekenhuis bezoek :confused:

Zondag ook voor mij geen rijden , ivm. een jaar ouder worden ;)

Back