Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![]()
De Apache C1 Flux heb ik al een paar keer eerder bekeken op de site van HPI.
Is er iemand die deze auto al heeft en zijn er wellicht ervaringen mee opgedaan?
Is nog niet uit he...![]()
Is nog niet uit he...![]()
Ga ook maar die nitro troep de deur uit doen,of zal ik de savage nog een kans geven.Blijven wel lekkere ragbakkiesAha...vandaar, op internet kon ik er al niet al teveel van vinden.![]()
ik heb die er inderdaad opzitten en ik zou ze inderdaad kunnen mailen om te kijken of adapters voor zijn kan wel mooi dezelfde velgen houdenDan zou je andere meenemers moeten hebben.Voor die velg heb je 24mm meenemers nodig.Weet niet wat je nu hebt,anders die jongen van Elcon een mailtje sturen.
Als er 24mm meenemers op kunnen dan kan je Baja velgen erop zetten inc de Paddles
Heb je nu 14mm meenemers
![]()
ik weet nog niet hoe ik linkjes en filmpjes er op kan zetten maar je moet bij google gewoon hmrc in vullen en dan vind je hem wel effe beetje foto s gluren en je krijgt een beetje indruk van de baanAch en de spullen,de gemiddelde 26cc rijdt net zo hard als de 30cc.
Gewoon fun,lekker ouwehoeren,bakkie erbij en andere lekkere dingen.
Cleon had jij toevallig nog een linkje van die baan in Den Helder![]()
(knip)....of zal ik de savage nog een kans geven.Blijven wel lekkere ragbakkies![]()
ik heb die er inderdaad opzitten en ik zou ze inderdaad kunnen mailen om te kijken of adapters voor zijn kan wel mooi dezelfde velgen houden
ik weet nog niet hoe ik linkjes en filmpjes er op kan zetten maar je moet bij google gewoon hmrc in vullen en dan vind je hem wel effe beetje foto s gluren en je krijgt een beetje indruk van de baan
Ziet er wel rete gaaf uit Barthez,ondanks dat ie nog niet op de markt is![]()
dat is top ik denk dat het wel goed zit qua geluid en hoe meer zielen hoe meer vreugd maar ik zal er effe over nadenken maar moet nog effe kijken wat ik doe alvast bedankt voor de informatieHeb ze een mail gestuurd,of we welkom zijn ivm de Db van de uitlaat
De baan ziet er idd netjes uit
dat is top ik denk dat het wel goed zit qua geluid en hoe meer zielen hoe meer vreugd maar ik zal er effe over nadenken maar moet nog effe kijken wat ik doe alvast bedankt voor de informatie
Ik zou gister ook naar Alkmaar maar door het wel niet wel verhaal niet gegaan wou alles alweer uitladen.Meissie zei ga nou toch maar even rijden ff onspannen.
Ben ik met tegenzin naar ht gereden,resultaat:Eerste 5min sandpadle ontploft had geen velgen mee wel nog de originele baja achterwielen maar daar was het hard van rond, dus vier velgen de beadlocks losgeschroefd en banden overgezet.
Tweede poging voordraagarm gebroken,dus die maar vernieuwen sta ik zo te lullen dat ik de verkkerde kant losschroef
Afin dat weer gemaakt derde poging trek ik mijn trekstarter kapot god^$%^@$) dus die maar vernieuwd vierde poging loopt mijn blok inmekaar,ik had gewoon niet moeten gaan.
Ik had ook nog twee vliegtuigen mee maar heb uit voorzorg maar niet gevlogen.
Volgende keer ga ik gewoon naar waar we hebben afgesproken dat geswitch ben ik zat.
Ik ga voortaan gewoon waar we afspreken vind alleen het baantje daar een beetje klein met rare knippen erin.Mooi daggie gehad ?![]()
Alkmaar dus
Was gezellig druk , met alleen maar rc fanaten en niks niet geen cross debielen , ook totaal geen last van het voetbal gebeuren gehad![]()
Ik ga voortaan gewoon waar we afspreken vind alleen het baantje daar een beetje klein met rare knippen erin.