Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens PostNL is mijn pakketje gisteren ook vrijgegeven, en dus waarschijnlijk vandaag binnen.
Hoop dat de postbode laat komt, dan heb ik de nieuwe auto ook voor zondag, en kom ik ook wel een rondje rijden![]()
Goedemorgen Ramsho, ik heb een vergelijkbaar bericht van honkong post ontvangen. (uit customs inspection en in transit, onderweg dus....) Ik weet niet of ik zondag kan. Laat even weten hoe ie rijdt, ik ben erg nieuwsgierig.
Ik las op de hobbyking site dat de spurgear van Kyosho gewoon past op de Turnigy buggy dus dat is alvast mooi meegenomen. Ben benieuwd welke andere Kyosho onderdelen ook passen.
Gr. Bas.
ik denk dat ik morgen wel even kom kijken misschien ook wel ff mee rijden maar ben bang voor een storing met zo veel rijders bij elkaar
ben net even wezen kijken bij het baantje ziet er leuk uit mooie plek. alleen een beetje raar dat dat ene bedrijf op de hekken heeft staan verboden te keren.