Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Contra sturen met de E Maxx

Hallo, wie kan mij helpen.

Ik heb afgelopen zaterdag een E maxx gekocht en echt een super wagen.

Nu wou ik voor de derde keer gaan rijden maar nu stuurt hij naar links als ik naar rechts stuur.

Weet iemand hoe dat kan?

Morgen zal ik het ook nog even aan de winkel vragen.

Gr E Maxx

Hallo, wie kan mij helpen.

Ik heb afgelopen zaterdag een E maxx gekocht en echt een super wagen.

Nu wou ik voor de derde keer gaan rijden maar nu stuurt hij naar links als ik naar rechts stuur.

Weet iemand hoe dat kan?

Morgen zal ik het ook nog even aan de winkel vragen.

Gr E Maxx

servo reverse voor je stuur kanaal op je zender instellen ? ,welke zender heb je ?

een 2.4 GHz van Traxxas.
Onderaan je zender heb je 2 kleine soort schakelaartjes ,bij de ene staat : steer ch1, bij de andere ch2 throt. de schakelaar die het dichtst bij je steer ch1 staat moet je van de ene kant naar de andere kant toe schuiven. Nu zou hij weer gewoon goed moeten sturen.

Onderaan je zender heb je 2 kleine soort schakelaartjes ,bij de ene staat : steer ch1, bij de andere ch2 throt. de schakelaar die het dichtst bij je steer ch1 staat moet je van de ene kant naar de andere kant toe schuiven. Nu zou hij weer gewoon goed moeten sturen.

dat ligt eraan welke zender , bv de traxxas 2,4Ghz link heeft dat niet , moet je via het menu doen ..De "normale "traxxas 2.,4 Ghz kan het wel weer ...

dus is het de 2,4Ghz link of de 2,4Ghz ??

dat ligt eraan welke zender , bv de traxxas 2,4Ghz link heeft dat niet , moet je via het menu doen ..De "normale "traxxas 2.,4 Ghz kan het wel weer ...

dus is het de 2,4Ghz link of de 2,4Ghz ??

Oh oke, dat wist ik dus niet , want ik heb zelf nog een standaard 27mHz zender van traxxas en die had dat dus, en ik dacht dat de 2,4 gHz hetzelfde had . En wist niet dat er dan nog een andere zender van was.

Maarja, niks meer gehoord van hem, dus kennelijk is het opgelost.

Zag deze net op rc-m. Meer info hier: http://www.ukmonsters.co.uk/2009website/emaxx.htm

18.JPG

Laatst bewerkt:
E-maxx 3906 naar Brushless

Heren,

Ik ben bezig met de ombouw van mijn oude 3906 naar een FLM chassis met een brushless set up. Nu heb ik de volgende onderdelen al in huis voor de enkele motor mount:
- Gear Cover Single Motor Installation TRA3977X
- Motor Plate Single Motor Installation TRA3997X
- Spur 62T
- Pinion 21T

Ik kan nog geen hex sleutel vinden om de kleine hex (1mm?) uit de slipper pressure plate te verwijderen om mijn oude versnellingsbak te demonteren.:2gunfire:

Vanwege de andere opbouw van de 62T spur, lijkt het er op dat ik nog meer onderdelen nodig heb:
- 5351
- 5352R 5352X
- 2554 3x6cs
- 5116 5x11 bb
Deze onderdelen komen van een 3906/3908 maar ik zie nu dat deze ook een andere versnellingsbak behuizing 3991X hebben ipv 3991!

Nu is mijn vraag, hoe nu verder? :confused:
- Past de 3997X op de 3991? (Ik kan het zelf niet nog niet controleren vanwege de te kleine hex)
- Wat te doen als het niet past?
- Verder met de 3991 en de twin-motor plate?
- 3991X kopen en daarop verder alle inwendige overzetten? Maar past dit?

Even een paar plaatjes... :D

MotorMounts_sml.jpg

FLMChassis_sml.jpg

Front_sml.jpg

Rear_sml.jpg

Is dat imbusje geen spie oid? Lijkt wel heel erg klein en op mijn emaxx zit het niet? Probeer eens of je het met iets klein eruit kunt tikken? Lijkt mij dan ook wel kleiner dan imbus 1.

succes ermee

Heren,

Ik ben bezig met de ombouw van mijn oude 3906 naar een FLM chassis met een brushless set up. Nu heb ik de volgende onderdelen al in huis voor de enkele motor mount:
- Gear Cover Single Motor Installation TRA3977X
- Motor Plate Single Motor Installation TRA3997X
- Spur 62T
- Pinion 21T

Ik kan nog geen hex sleutel vinden om de kleine hex (1mm?) uit de slipper pressure plate te verwijderen om mijn oude versnellingsbak te demonteren.:2gunfire:

Vanwege de andere opbouw van de 62T spur, lijkt het er op dat ik nog meer onderdelen nodig heb:
- 5351
- 5352R 5352X
- 2554 3x6cs
- 5116 5x11 bb
Deze onderdelen komen van een 3906/3908 maar ik zie nu dat deze ook een andere versnellingsbak behuizing 3991X hebben ipv 3991!

- Past de 3997X op de 3991? (Ik kan het zelf niet nog niet controleren vanwege de te kleine hex)
- Wat te doen als het niet past?
- Verder met de 3991 en de twin-motor plate?
- 3991X kopen en daarop verder alle inwendige overzetten? Maar past dit?

Even een paar plaatjes... :D

MotorMounts_sml.jpg

FLMChassis_sml.jpg

Front_sml.jpg

Rear_sml.jpg

Ik kan nog geen hex sleutel vinden om de kleine hex (1mm?) uit de slipper pressure plate te verwijderen om mijn oude versnellingsbak te demonteren

dat snap ik niet, je moet alles gewoon kunnen demonteren. Kan je een fotootje plaatsen?

Ik heb nooit de moeite genomen om een single motor mount aan te schaffen, maar lijkt me dat dit past, het is ervoor gemaakt.

Back