Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

sneeuw bescherming

gister met de auto in de sneeuw gereden maar
ik wil graag weten hoe ik de auto het beste kan beschermen tegen de sneeuw

electronica in een ballon doen of plasti-dip gebruiken.
na de wagen zo nat geweest is droogblazen, wagen goed onderspuiten met wd40 helpt ook wel eens :)

in een ballon doen hoe?? ik ben beginner dus snap dat nog allemaal niet:)

je trekt het gaatje ver genoeg open,steekt je regelaar erin en klaar.
hetzelfde geldt voor je ontvanger,welliswaar in een andere ballon.
dan duw je het ballonnetje toe en kan je het afsluiten door er tape ofzo rond te draaien of een strap er rond aan te trekken.

Ik zit met een probleem en hoor dat iemand van jullie mij echt kan helpen.

Onlangs is mijn esc kapot gegaan. Nu wilde ik sowieso een andere ESC en motor omdat ik met de standaard esc niet achteruit kan.

Weet iemand van jullie of dit een goede combo is: HobbyWing EZRUN Brushless System Combo B2 w/ 35A ESC & 9T@4300KV 3650M Brushless Motor for 1/12,1/10 on-road racing for experienced drivers

Ik ben wel wat snelheid gewend(zie mijn onderschrift) en mijn TT01 is natuurlijk sterk genoeg om iets aan te kunnen.
Ik moet er iig wel ook normaal mee kunnen rijden zonder dat ik direct mijn chasis sloop.

Past deze er gewoon in of heb ik nog iets van opzet stukjes nodig?
Kan ik mijn bestaande pionions en spurs gebruiken of is die aan te raden?

Heb geen TT-01 maar ik weet wel dat je de center-driveshaft moet vervangen door een Alu versie. Verder de pinion (als je een goudkleurige hebt) vervangen door een sterker Alu exemplaar.
Motortje zie je idd vaker voorbij komen in de TT-01

past er gewoon in en als je brushless steekt kan je best de originele tandwielverhouding gebruiken.anders wordt je motor veel te warm.zeker als je met lipo rijd.

hallo kan iemand mij vertellen wat het verschil is in dempers tussen tamiya set:
c.v.a. super mini shockset 50746 en
c.v.a. mini shockset 53619.

ik weet al dat in de ene set er 2 stuks zitten en in de andere 4 stuks.
het gaat mij vooral om de werking en in- en uit elkaar haal kwaliteiten.
alvast bedankt!

Weet iemand van jullie of de vxl set van de ruster oa ook in de tt01 past daar toemen nu een geweldige aanbieding heeft voor 80 euro voor de set?

Aanbieding is de 380 size set, Rustler set is 550 size.
Tamiya heeft 540 size.

You do the math.

Ben overigens niet kapot van de VXL set in mijn Rustler VXL, regelaar staat vrij snel in protected modus (hitte beveiliging). In het zand is dit binnen 3000 MaH verbruik. Is op te lossen met een ventilator, maar dat wil je dan weer niet in het zand.

Back