Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

Ik heb inmiddels de Ezrun met de 9T motor via ebay gekocht. Er word voor mij ook een Traxxas stekker geinstalleerd zodat ik meteen ook mijn Traxxas lipo's kan gebruiken.

Ta-05 is een riem aangedreven wagen, en de TT-01 heeft een cardan as.
Dus volgens mij zijn alleen de wielen uitwisselbaar.;)

RE: Verschil tussen CVA Shocks 53619 & 50746

@recaro als je naar de website Tamiya America - First in Quality Around the World gaat kan je linksmidden onder "Enter Item# or Description" in dat vakje een Tamiya product nummer invoeren. Dat heb ik met jou nummers gedaan. En op het plaatje zie ik dat bij 53619 in ieder geval geen olie zit, dus zul je zelf schokbreker olie moeten kopen. Verder zitten zover ik op het plaatje kan zien bij 53619 ook geen schroefjes voor de montage. En andere kleine plastic onderdeeltjes. Ik ben zelf een beginner en heb ook geen ervaring met de shocks. Dus ik haal alles van de plaatjes op Tamiya America - First in Quality Around the World

Ik hoop dat je hier wat aanhebt ;)

Hallo,

Ik wil mijn tt 01 gaan tunen, maar ik weet niet wat en waar ik moet kopen. Wat verstandig is om als eerste te kopen enz. Ik hoop dat jullie mij daar uitleg over zouden kunnen geven (ja ik weet dat alles al uitgelegd staat maar daar ben ik gewoon te stom voor...)
b.v.d

Koen

Tnx, ik ga denk ik nog wel op rcmart bestellen, maar ik was er ook al achter gekomen dat je ook ebay hebt. Is dat ook verstandig? Ik wil daar misschien een Ezrun setje gaan kopen rond de 80 Dollar staan ze daar.

Vraag me af hoe die spur in je tt-01 hebt gekregen ?

Hoe kleiner de spur hoe harder hij rijd.
Hoe groter de pinion hoe harder hij rijd.
Echter.. de motor/regelaar zullen ook harder moeten werken
als je zwaarder gaat vertanden.
Oppassen dus !!

Heeft iemand ervaring met de ezrun 13t in de tt-01e ? ik heb geen ervaring met de tandwielen enzo kan deze motor op de standaard of moet er iets veranderd worden?

Die heb ik gelukkig er ook al in zitten :)

De aandrijf assen enzo naar de wielen die kunnen dus standaard blijven of beter om die ook te vervange?

Snellere motors moet je er niet in doen he had ik gelezen 13 t is wel de max voor tt-01 he

Back