Ik zat al te denken aan een andere oplossing. Schroeven (of spijkers) gebruiken die lang genoeg zijn om tegen de buitenkant van de velg te drukken. Zo blijven ze altijd op hun plaats?
Kun je dit even beter onderbouwen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zat al te denken aan een andere oplossing. Schroeven (of spijkers) gebruiken die lang genoeg zijn om tegen de buitenkant van de velg te drukken. Zo blijven ze altijd op hun plaats?
Yep, ga denk ik ook een setje banden erbij kopen om er sneeuwbanden van te maken. Heb je nou spijkers of punaises gebruikt? Lijkt op spijkers maar zie het niet helemaal goed.
Ga vanmiddag eerst mijn eigen car-stand maken, voor de lol van hout, en misschien komt daar een mini verslagje van, als ik die heb kan ik eigenlijk evengoed tegelijk de spijkerbanden maken, lijkt me vet om te doen en om ze te zien rijdenIk weet nog vorig jaar met skien, dat onze auto (Porsche Cayenne) 1heuveltje niet opkwam, althans, we waren niet de enige, en dat elke auto daar door een tractor met sneeuwkettingen omhoog werd getrokken
.
Dat vond ik al gaaf eruit zien, reuze banden met sneeuwkettingen, hopelijk wordt het even vet bij een een RC model!![]()
Leuk filmpje!2WD ook ofniet? En goed gefilmd als je het tegelijk doet offcourse!
Hier vanaf 12uur ook alleen nog maar aan het sneeuwen, nu ook nog, dus heb zon om te rijden zonder waterproef electronica ;p