En wie is het nieuwe sectiebestuur?
Roelof Thooms, en Richard Engbersen
En nu hopen dat er met meer RESPECT met deze heren omgegaan gaat worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En wie is het nieuwe sectiebestuur?
+1Roelof Thooms, en Richard Engbersen
En nu hopen dat er met meer RESPECT met deze heren omgegaan gaat worden.
(zit je Viper al in elkaar?)![]()
Om maar even aan te geven, waarom het vaak slim is om gewoon de EFRA te volgen.....
voor wedstrijdsystemen is het niet belangrijk, maar als het om de techniek gaat wel.
Orcan RS7-MH & RS3-MH on-road engines » Red RC ? RC Car News
"Orcan introduce two new nitro on-road engines in the form of the .21 RS7-MH and the .12 RS3-MH. Starting with the 1/8th scale engine, the RS7-MH was specially developed for the use with 16 percent nitro fuel in order to create higher torque while offering better millage at the same time."
Om maar even aan te geven, waarom het vaak slim is om gewoon de EFRA te volgen.....
voor wedstrijdsystemen is het niet belangrijk, maar als het om de techniek gaat wel.
Orcan RS7-MH & RS3-MH on-road engines » Red RC ? RC Car News
"Orcan introduce two new nitro on-road engines in the form of the .21 RS7-MH and the .12 RS3-MH. Starting with the 1/8th scale engine, the RS7-MH was specially developed for the use with 16 percent nitro fuel in order to create higher torque while offering better millage at the same time."
Moet ik nog iets met de kopspeling doen met de Picco Torque ivm die 16% ?
Of iets anders?
Orcan RS7-MH... waarom dwarrelen mijn ogen en lezen: RS-M7H ????
Heb je ooit 0.1mm bijgelegd? (moet eigenlijk wel)
Zo niet, dan lekker laten wat ie is, anders 0.1 eruit, zoals roelof aangeeft.
Misschien inderdaad 0.05, maar dat moeten we maar ff bezien allemaal.
Hmm, zal ik ze aanklagen?
Nog niet Julius, maar mocht de EFRA lijst van Maart alleen nog maar de hipex bevatten, en geen "oude" uitlaten meer, dan is het in 2015 een stuk stiller!
Dan pakken we deze er wel bij
https://www.google.nl/url?sa=i&rct=...eZgNLdce-Bnrr4JW-ERNaPJA&ust=1387270129986415
Klopt inderdaad Martin, alleen jammer dat het ook toevallig mijn thuisrace is...
Maar ik ben in ieder geval wel op tijd terug voor het EK-40+.... om te kijken![]()