Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een F104 Pro v2 bemachtigd en hier wil ik een W van gaan maken. Nu is het enige waar ik tegenaan loop de body, ik vind de McLaren mp 4/5 en Ferrari 643 en een Leyton House erg gaaf. Nu zijn de McLaren en Ferrari wel te koop van Tamiya maar vind die body's toch wel behoorlijk duur.
Zijn er goede alternatieve en vooral stevige body's te krijgen? Daarnaast wil ik dan ook graag een bijpassende voor- en achtervleugel die niet van kexaan zijn maar gewoon kant en klaar.
Ik heb een body van deze Chinees, de kwaliteit van het lexan en de detaillering is in orde, maar de stickers zijn te dik en de letter zijn het net niet, daardoor geen aanrader, zeker gezien de (vrij hoge) prijs
Ik wil zowel breed (foam) als small (rubber) kunnen rijden, als je breed gaat rijden dan zijn de vintage body's toch wel het mooist.En voor zover er info over deze levernacier is zijn het redelijke kappen, maar de kwaliteit houdt niet over. Ik heb er ook naar gekeken, ze staan ook op ebay.
Andere vraag, waarom ga je verbreden, en waarom wil je er dan een andere kap op?
Hugo