algemeen draadje voor actueel neergestorte vliegtuigen.

wauw wat cool! heb dit consept ooit op Discovery gezien, maar wist niet dat dit al in gebruik was! ziet er goed werkend uit, al lijkt die klap toch nog aardig hard:eek: maar dit natuurlijk beter dan de "ouderwetse" manier...:cool:
 
wauw wat cool! heb dit consept ooit op Discovery gezien, maar wist niet dat dit al in gebruik was! ziet er goed werkend uit, al lijkt die klap toch nog aardig hard:eek: maar dit natuurlijk beter dan de "ouderwetse" manier...:cool:
Helemaal niets nieuws onder de zon. Ik had 20 jaar geleden al een ballistische parachute op mijn ultralight zitten voor het geval er iets mocht gebeuren...

Stevo
 
Ja, dat heeft die piloot toch goed gedaan. Het toestel was zo te zien compleet 'uitgemolken' en kreeg daarop een tip stall. Maar had hij dat niet gedaan, dan was hij in de bebouwing gecrashed en waren er veel meer slachtoffers gevallen.
 
Amahoela. Motor nr.1 gaf problemen, waarop de crew motor nummer 2 uitschakelde. Net nadat motor nr 2 stilstond, autofeatherde motor nr.1. Als brandstofgebrek geen oorzaak blijkt, is deze crash geheel te wijten aan de piloten en de instructeur, wegens het uitschakelen van de enig overgebleven werkende motor.
 
cb64f9b15865fc9c9420f028cac763fc.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De komende 4 dagen ontvangen ALLE 71 piloten van deze maatschappij training en worden ze beoordeeld op hun kennis en ervaring en worden hun papieren onderzocht.

Ik geloof niet dat het ontwijken van torenflats onderdeel van de training zal zijn.
 
Als je ene motor in vaanstand zet en je de andere uitzet betekent dat nog niet dat je meteen in tipstall gaat. Dat hangt geheel van de voorwaarste snelheid af.

Maar inderdaad, de stall warnings zeggen genoeg.
 
Hier even het directe linkje.
Best heftig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Top