Ik heb bewust de laatste laag lak heel ''ruw'' gespoten, schuurpapiertje 1000 waterproof zou het wel's kunnen zijn...Geloof het of niet, maar ik heb echt wel een verbetering van glijvlcht met stil weer en ook overtrekt ie nog minder snel en heftig(niet dat ie niet al heel goedmoedig was..).Het zal een goede werper wel wat verlies meters geven qua starthoogte, ikzelf heb op dat gebied nog niet zoveel verschil kunnen merken . Ik werp nog niet constant genoeg, ene keer goed ,dan weer wat minder....Hoog werpen zal mn trademark niet worden denk ik....Maar goed, ik heb ook het idee dat ie in de thermiek nog efficienter is en bij het draaijen er totaal geen lastige stukjes meer zijn(wind op staart en willen draaien, zodra de wind op de binnenste tip slaat had ie een beetje de neiging om weg te vallen of te dweilen...) Toegegeven, het is een beetje een toevals treffer, maar mijn Twister presteert nu beter/fijner/makkelijker,vooral in de thermiek. Vermoedelijk zal het ''steken'' wat minder zijn geworden...Gelukkig heb ik afgelopen wedstrijd geen lastige situaties gehad om binnen te komen, waardoor ik dat nog niet heb kunnen testen..I'll let you guys know!Proficiat!
Tof dat een mooi beschilderd model misschien wel beter vliegt dan een rode!
Laatst bewerkt: