Jaques
Forum veteraan
Bedankt voor het compliment Piet, en het is zoals men zegt "oefening baart kunst".....Niets aan toe te voegen Koos, je word er steeds handiger in![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor het compliment Piet, en het is zoals men zegt "oefening baart kunst".....Niets aan toe te voegen Koos, je word er steeds handiger in![]()
Ach die tussendoorse reacties zijn ook wel leuk hoor, bedankt RijkReageer pas als het schip al klaar is, maar moet toch even zeggen dat ik het een prachtig schip vind! mooi die details als de hoofdjes op de knechten, en de mooie rompkleur!
Bedankt voor het compliment Heinrich, over een tijdje staat die van jou ook zo in het verre China te pronken hoor!!!@ Ronk. Dit kan ek maar net beaam! Sy is voorwaar prachtig!
Ik wacht ook op die foto hoor Koos.Hello Koos. Hoe lyk dit met n volle foto van die Batavia (hele romp) en zeile? Dit sal voorwaar mooi wees.
Vriendelijk groet - Heinrich
Heinrich, bedankt voor de complimenten, tussen de drukke bedrijven door even een totaal foto gemaakt:Hello Koos. Hoe lyk dit met n volle foto van die Batavia (hele romp) en zeile? Dit sal voorwaar mooi wees.
Vriendelijk groet - Heinrich
Nou Hans, dan mag jij er van mij ook gewoon naar kijken hoorIk wacht ook op die foto hoor Koos.
Hartstikke fout Ruud, de 7P bedoel ik dan héé.Ik denk dat Koos aan de 7P gaat beginnen, en ik zit al klaar voor het bouwverslag.
De opvolger staat al klaar Peter.....Prachtig Koos,ben je al met de directie in onderhandeling??
![]()
Zou zo maar kunnen Ruud....We kunnen er een quizvraag van maken...
Welke schip gaat Koos hierna tot een kunstwerk maken??.