Hallo allemaal,
Ik heb al een jaar een behoorlijk beschadigde Yak 54 van een onbekend Chinees merk op zolder liggen. .Hij heeft een spanwijdte van 2.2m en er heeft een DA 50 opgestaan.
Deze kist heb ik gekregen (kaal) na een onbedoelde manoeuvre richting moeder aarde bij het opstijgen. De oorzaak bleek een losse stuurstang van de linker elevator.
Omdat ik niet weet welk merk het betreft ben ik genoodzaakt de motorkap weer te herstellen. (ik zie hier wel tegen op) mijn vragen zij:
Heeft iemand ervaring met het restaureren van een uiterst plastische motorkap?
Met een minimale gewichtstoename?
Ik ga ervan uit dat het een reparatie wordt met gebruik van koolstofband, toch?
Kent iemand een goedkoop adres voor koolstofband?
Iemand ervaring met Peel Ply weefsel ? (Alles op het gebied van kunstharsen, glasvezels, kitten, lijmen en coatings in de webwinkel van Poly-Service.)
Maatvoering motorkap
Diameter: 27 cm, hoogte: 30 cm, gewicht 275 gram
Tevens ben ik op zoek naar een koolstof vleugelpijp
Diameter: 25 mm, lengte 90 cm
Alvast bedankt voor jullie reacties
De motorkap:
De foto's lukt mij 123 niet zo snel om te plaatsen
http://yfrog.com/7fpb100100j
Ik heb al een jaar een behoorlijk beschadigde Yak 54 van een onbekend Chinees merk op zolder liggen. .Hij heeft een spanwijdte van 2.2m en er heeft een DA 50 opgestaan.
Deze kist heb ik gekregen (kaal) na een onbedoelde manoeuvre richting moeder aarde bij het opstijgen. De oorzaak bleek een losse stuurstang van de linker elevator.
Omdat ik niet weet welk merk het betreft ben ik genoodzaakt de motorkap weer te herstellen. (ik zie hier wel tegen op) mijn vragen zij:
Heeft iemand ervaring met het restaureren van een uiterst plastische motorkap?
Met een minimale gewichtstoename?
Ik ga ervan uit dat het een reparatie wordt met gebruik van koolstofband, toch?
Kent iemand een goedkoop adres voor koolstofband?
Iemand ervaring met Peel Ply weefsel ? (Alles op het gebied van kunstharsen, glasvezels, kitten, lijmen en coatings in de webwinkel van Poly-Service.)
Maatvoering motorkap
Diameter: 27 cm, hoogte: 30 cm, gewicht 275 gram
Tevens ben ik op zoek naar een koolstof vleugelpijp
Diameter: 25 mm, lengte 90 cm
Alvast bedankt voor jullie reacties
De motorkap:
De foto's lukt mij 123 niet zo snel om te plaatsen
http://yfrog.com/7fpb100100j
Laatst bewerkt: