De meeste onderdelen zijn inmiddels binnen en ik kan eindelijk weer verder met bouwen. Waterkoeling licht klaar (nog niet gelijmd), onderzijde is geplamuurd. Motor, regelaar, accus en lader zijn binnen. Bevestigingen voor accu's en regelaar zijn ook al ingebouwd. Nu nog de motor.. maar eerst de as, dan kan ik de motor pas vast zetten.
Maar wie helpt mij deze knoop doorhakken.
Kan ik beter gaan voor een Graupner (zie onder) of Hydro Marine (zie onder) as gaan? En weet iemand of deze behalve op de hydro marine site, ook via andere sites verkrijgbaar zijn (om de prijs te vergelijken). Ik heb ze nog niet ergens anders kunnen vinden.
De originele as (welke bij de kit zat) is 225mm lang. Korter moet deze ook niet worden. De motor is een 1600kv aangesloten op 4S.
Hydro marine (240mm (in te korten) incl flens, a 51.95 euro excl verzendkosten):
Graupner (225mm zonder flens a 42.60 euro)
Ik neig naar de Hydro Marine.. argumenten welkom
Maar wie helpt mij deze knoop doorhakken.
Kan ik beter gaan voor een Graupner (zie onder) of Hydro Marine (zie onder) as gaan? En weet iemand of deze behalve op de hydro marine site, ook via andere sites verkrijgbaar zijn (om de prijs te vergelijken). Ik heb ze nog niet ergens anders kunnen vinden.
De originele as (welke bij de kit zat) is 225mm lang. Korter moet deze ook niet worden. De motor is een 1600kv aangesloten op 4S.
Hydro marine (240mm (in te korten) incl flens, a 51.95 euro excl verzendkosten):

Graupner (225mm zonder flens a 42.60 euro)

Ik neig naar de Hydro Marine.. argumenten welkom