Ik heb hier van iemand op het forum
een mooie 1.6M span extra overgenomen van het merk: HETRC.
Gaat om dit model:
TDL Model Systems Extra 330L 1/5
Kist gaat net als vorige eigenaar electro vliegen, bij mij op 6 cell.
Deze kist heeft 2 losse hoogteroeren.
Zowel de hoogteroeren als richtingsroer= pull-pull.
Vind dat zelf een fijn systeem omdat je er zogoed als 0 speling mee kunt krijgen.
De vorige eigenaar heeft het hoogte roer aangestuurt via 1 servo.
Dan krijg je dus 2 draden van beide hoogteroeren om hem up te trekken en 2 draden van bijde hoogte roeren om down te geven.
Dat zijn dus 4 draden.
+ nog eens 2 draden van het richtingsroer.
Nu wilde ik het eerst zo laten maar denk er nu aan om dit wat te veranderen.
6 draden oogt wat veel... + twijfel ik ook over de sterkte van de draden.
Deze metaal draden zijn niet zoals je vaker ziet 3 draden inelkaar gedraaid maar slechts 1 losse draad.
Kan ongetwijfeld best wat hebben maar ik houd van hard aanduiken etc en dat met een kist die richting de 3.6 kg gaat....
Zelfde voor roer 1 en 2 aan de onderkant en dan heb je maar 2 kabels bij de servo voor het hoogteroer.
En pas verder in de kist zijn er 2 kabels.
Zal kijken of er foto,s van zijn.
Andere opties?
een mooie 1.6M span extra overgenomen van het merk: HETRC.
Gaat om dit model:
TDL Model Systems Extra 330L 1/5
Kist gaat net als vorige eigenaar electro vliegen, bij mij op 6 cell.
Deze kist heeft 2 losse hoogteroeren.
Zowel de hoogteroeren als richtingsroer= pull-pull.
Vind dat zelf een fijn systeem omdat je er zogoed als 0 speling mee kunt krijgen.
De vorige eigenaar heeft het hoogte roer aangestuurt via 1 servo.
Dan krijg je dus 2 draden van beide hoogteroeren om hem up te trekken en 2 draden van bijde hoogte roeren om down te geven.
Dat zijn dus 4 draden.
+ nog eens 2 draden van het richtingsroer.
Nu wilde ik het eerst zo laten maar denk er nu aan om dit wat te veranderen.
6 draden oogt wat veel... + twijfel ik ook over de sterkte van de draden.
Deze metaal draden zijn niet zoals je vaker ziet 3 draden inelkaar gedraaid maar slechts 1 losse draad.
Kan ongetwijfeld best wat hebben maar ik houd van hard aanduiken etc en dat met een kist die richting de 3.6 kg gaat....
Zelfde voor roer 1 en 2 aan de onderkant en dan heb je maar 2 kabels bij de servo voor het hoogteroer.
En pas verder in de kist zijn er 2 kabels.
Zal kijken of er foto,s van zijn.
Andere opties?