9e. Dutch Scale & Warbird Meeting Delta-Oss 21 & 22 juni 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was er ook wel, alleen binnen, maar wel een punt om over na te denken :) , zou zeggen, stuur mailtje naar het bestuur en wie weet :)

Ook van mij uit voor de organisatie hartelijk dank, het was weer een heeeeeel mooi weekeind.
En mooi van Delta Oss dat ze voor mooi weer hadden gezorgd, alleen die wind maar ja daar is niks aan te doen (veld draaien),

En zo is er al weer een supergezellig weekend bij Delta Oss achter de rug.
Ik begreep dat er plannen zijn om er volgend jaar een dagje bij te doen; graag :yes:
Alles weer weer prima geregeld; parkeerplaatsen, veld, alles voor de inwendige mens, BBQ etc. etc.; iedereen die zich hiervoor heeft ingezet hartelijk dank en tot volgend jaar! :D

gr.

Frank

( en als we dat veld gaan lossteken om 'm een kwart slag te draaien doe ik zeker mee :rolleyes:)

.
Er liep een man rond met een camera op statief van ik dacht een lokale tv-zender. Weet iemand voor welke zender hij opnames maakte en wanneer dat uitgezonden wordt? Lijkt me leuk om terug te zien.

[EDIT] Gevonden: Modelvliegtuigen razen over Oss (video)

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt:
vandaag de speling uit de reductive drive van de antonov gehaald
breek er ook nog zo een snaartje

ik denk bestel een nieuwe
per set van 2 55 dollar via tony C ik verder neuzen
want alle nummers staan er op
mmm das al beter $7,50 per snaar
nu nog kijken of ik ze wat dichter bij huis kan vinden

Ben alleen de zaterdag geweest en helaas maar 1 vluchtje kunnen maken.

Maar wel foto's gemaakt genoten van de andere kisten en van de gezelligheid die er bij Delta Oss heerst.

Volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn.

foto's

er staan ook nog foto's van vorig jaar bij.

Ramses,

Of je DTV in je woonplaats kan ontvangen weet ik niet, maar het komt in het journaal gedeelte van 20.00 uur, vanavond. En voor zover ik weet was het een camera man van die omroep. En ik denk dat de video hetzelfde is als wat ik op het internet gezien hebt.

Gaaf zo een filmpje uit de cokpit
mooie vlucht en de dead stick landing was perfect uitgevoerd

hoe kon je motor nou afslaan
dat heb ik nog maar 1 keer meegemaakt bij een Zenoah 38
en dat was omdat vaag genoeg de carberateur los was gekomen

een fantastische foto op warbird forum

18800887ip.jpg

Als je die zo photoshopt was het zelfs niet zo mooi geworden :-)
Er is er ook een van een DC3 in precies dezelfde situatie tijdens de meeting van 2012.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back