9e. Dutch Scale & Warbird Meeting Delta-Oss 21 & 22 juni 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neem aan rond dezelfde datums als dit jaar, stuur anders via de website even een mail naar Ella, misschien dat zij het weet

Wilde nu eens naar een vliegmeeting waar tenminste nog echt gevlogen wordt en geen 3d onzin waarvan je 20 in een dozijn hebt . Daarbij spreken ww2 modellen mij juist meer aan .

en altijd gezellig he Jeroen, maar ook wel vermoeiend :)
73.jpg

Ik schrijf me in elk geval in

1: Theo Wiersma /vliegtuigen : Spacewalker 40 / Tucano 40 / 2.4 ghz / kamperen: nee / bbq : nee / zaterdag of het hele weekend : afhank
2. Serge pot /vliegtuigen p51 of pipercub je met sleep mogelijkheid alles op 2,4GhZ. .
Kamperen nee.bbq ja 3 pers. Alleen zaterdag.

.
Ik kom ook weer graag vliegen in Oss. Had me al opgegeven via Facebook, maar hierbij alsnog in dit draadje:

1: Theo Wiersma /vliegtuigen : Spacewalker 40 / Tucano 40 / 2.4 ghz / kamperen: nee / bbq : nee / zaterdag of het hele weekend : afhank
2. Serge pot /vliegtuigen p51 of pipercub je met sleep mogelijkheid alles op 2,4GhZ. .
3. Ramses / vliegtuigen: DH Tiger Moth & DH Chipmunk / 35 Mhz / kamperen: nee / BBQ: nee (waarschijnlijk alleen zondag)

Groeten, Ramses

Ik heb me ook al opgegeven via facebook maar hier oon dan maar

3. Ramses / vliegtuigen: DH Tiger Moth & DH Chipmunk / 35 Mhz / kamperen: nee / BBQ: nee (waarschijnlijk alleen zondag)
4 jeroen weel / vliegtuigen antonov an2 /miles magister 2.4 gig kamperen ja bbq ja 3 personen
5 jeroen van zutphen /vliegtuig Percival provoost 2,4 gig bbq ja kamperen 2 personen

Ik heb me ook al opgegeven via facebook maar hier oon dan maar

4 jeroen weel / vliegtuigen antonov an2 /miles magister 2.4 gig kamperen ja bbq ja 3 personen
5 jeroen van zutphen /vliegtuig Percival provoost 2,4 gig bbq ja kamperen 2 personen

6 Ray, Gijs en Luuk Struik / Tiger Moth, EDF Hawk, Yak55 / 2.4Ghz / Kamperen: Ja / BBQ: Ja (4x) / Vrijdag, Zaterdag en Zondag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back