Deze meneer ging ze commercieel bouwen en verkopen
Dat is wel interessant.... Linkje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Deze meneer ging ze commercieel bouwen en verkopen
Dat is wel interessant.... Linkje?
Dank je. Ben van beroep tekenaar constructeur in de machinebouw. Dat helpt wel om zo een project te doen. Belangrijk is om de principe te begrijpen van de motor. Zodra je dat denkt te weten dan kan je het aanpassen zoals je het zelf wil maken.(het bewijs wordt geleverd als die het doet) de overbrenging van de nokkenschijf wordt met een tussentandwiel gedaan. De nokkenschijf draait 1\4 omw t.o.v. krukas. Nokkenschijf heeft dan ook 2 in en 2 uitlaatnokken. Tandwielen heb ik bij koppe in sassenheim gekocht
32? 1 inch is toch 25.4 mmHet leuke van zo'n project is dat je je echt moet verdiepen in hoe zo'n ding echt werkt en het ook in het echt ziet gebeuren.
Natuurlijk 4 nokken op 1/4 voor een 5 cilinder en bij mij 6 nokken op 1/6 voor 7 cilinders.
Heb je de inch maten 32mm gemaakt?
Dank voor de uitleg...ik moet het of omrekenen of het staat in dubbele maat op mijn tekeningen als vliegtuig monteur..Als je net doet alsof 1 inch 32 mm is, dan kom je uit op makkelijke maten.
1/32 ste is dan 1 mm en niet 0.793 mm Het werkt wat prettiger, En materiaal in mm maten is hier natuurlijk volop te koop,
Dank je , De T moeren waren eerst de busjes om de drijfstangen in het verdeelapparaat vast te zetten om de ronding te frezen. Er gaat best wel tijd inzitten, even dit even dat , even hulpstukje maken, die twee T moeren ben ik ook wel ruim een uur mee bezig geweest.Die drijfstangen zien er goed uit Remco,leuk gevonden ook met die T moeren.
Of als superieure scheerspiegel gebruiken.... Ik denk maar zo,als ik 'm niet aan de praat krijg dan is ie iig nog mooi om in de kast te zetten![]()
Een poosje geleden gestruikeld over Conley, fabrikant in de USADat is wel interessant.... Linkje?