Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou.... ze beïnvloeden wel de balans van de machine natuurlijk, dus ik zou ze toch maar niet weglaten....Volgens mij doen die inkepingen niks en is het puur voor het mooi.
Heel in zijn algemeenheid: die twee horen bij elkaar, de drijfstang en het krukas balansgewicht. Uiteraard komen de zuigers er ook bij, maar die drijfstangvoet is een deel van de rondgaande massa.Het zal best wel iets doen maar ik denk dat het krukas tegengewicht veel belangrijker is.
Lopen wellicht je gaffels klem (van die andere drijfstangen) als je die happen niet uit die schijf haalt?Waar zijn die uitsparingen voor in de hoofddrijfstang?
Lopen wellicht je gaffels klem (van die andere drijfstangen) als je die happen niet uit die schijf haalt?
sleuf in de moederdrijfstang
Dat gaat fout op het moment dat je het laatste randje wegfreest, en het "vrijstaande blok" in het midden opeens een "vrij rondvliegend blok" wordt....Je verspaant de hele sleuf. Is het ook mogelijk om alleen de omtrek van de sleuf te verspanen? Sneller.
Of wordt de frees dan teveel omsloten?
Dat klopt.teveel omsloten
Je verspaant de hele sleuf. Is het ook mogelijk om alleen de omtrek van de sleuf te verspanen? Sneller.
Of wordt de frees dan teveel omsloten?
Dat klopt.
Ik heb onderzoek gedaan wat men daar over wist en kwam het volgende tegen toen ik met de stalen bonkelaar wielen bezig was:
![]()
Een maat van mij is CNC frezer van beroep. Voor zover ik weet laat hij de frees zakken tijdens de loop, en gaat dan afhankelijk van het werkstuk, OF even terug, of hij laat de frees nadat hij rond is wat langer doorlopen
En om het schuine stukje te vlakken.....even terug is pecking,voor spanen te clearen
Simpel antwoord op beide vragen Nee.Die gast kan je zeker info geven over contra gewicht ed.
Ook geen complexe vorm trouwens,gewoon rondje
Heb je enig idee hoe je de nokken gaat maken,vorm?
Het wordt iig 1:6 overbrenging met 3 in en 3 uitlaat nokken.
Ben je al uit de reductie aandrijving?