3DCollege Big Scale Acro Fly In 2011 *Editie 4*

Net terug van een geweldige superdag:p Ik heb 2100 foto's op m'n camera staan, misschien dat ik vanavond al een deel plaats...... (maar morgen zeker)

Fantastisch weekend achter de rug, bedankt aan alle piloten, toeschouwers en helpers om van de 4e editie van de 3D college fly-in terug een succes te maken..... Hopelijk heeft iedereen ervan genoten ! See you next year !

Zo, ben net thuis :D

Heb dan wel niet gevlogen vandaag, maar echt een topdag gehad! Heeel veel heel erg mooie kisten gezien! En ook weer een hoop mensen leren kennen!

Volgend jaar ga ik ZEKER weer! En mischien heb ik tegen die tijd ook wel een 2m+ kist :D

Ik vond het oolk een heerlijke dag al heb ik maar 1 vlucht gemaakt
kwam mede door mezelf
Ik veel te erg te genieten van al het mooi,s

ik heb ook maar 2 keer kunnen vliegen, echt jammer dat ik al om 6 uur door moest anders had er nog wel een 3e gekund..
nuja, het was zonder twijfel een erg mooie dag ! :thumbsup:

Voor ons was het ook een geslaagde dag!
Merci aan de organisatoren en iedereen er rond.:thumbsup:

Knappe foto's en video's!

Gr Team Harofly

Komende bericht is redelijk off topic, maar nu het toch enkel wat napraten is schrijf ik hem toch... :-p
In the end the question is... Wat heb je meer nodig dan een EXP (of 2 lol)
Tja, Volgen mij kan je hier toch wel uit opmaken dat er iets 'mis' is met de grote bakken, ze beginnen gewoon minder te worden dan de 'kleintjes'. Kleine roeren en te schaal is waar de basis van het probleem ligt. Wat word veroorzaakt door de wedstrijdregelementen, er is geen 3D wedstrijd, dat zou nl de kisten voor 3D veel beter maken. (ipv deze 3d/f3m combi dingen).
Bij de >2M zie je direct de komst van de F6A. Sebart komt met een sukhoi, EF heeft een speciaal daarvoor (70")

De vlucht waar ik het meest van genoot was van een blauwe 78" EXP extra (oke die 4 grote tegelijk was ook gaaf)
Wie vloog die 2meter EXP eigenlijk? Maakte gebruik van de muziek die op stond, lekker wat rolrichting wisselingen, enz.

Njah, ik was er 's avonds bij, maar het was wel een close call hoor, hahahaha:yes::D

Back