3DCollege Big Scale Acro Fly In 2011 *Editie 4*

We werken op dit moment aan een eigen foto upload pagina, zodat iedereen na de flyin foto's kan uploaden en we 1 groot centraal album krijgen.

Foto's nemen is dus de boodschap!

Is er iemand in de buurt van oss/nijmegen of op de route vanaf oss naar de meeting, die vervoer zoekt, of nog extra vervoer kan gebruiken ? Ik kom zondag alleen kijken en rijd er ook alleen naartoe. Heb een volvo S40 dus ruimte zat om mensen of spullen mee te nemen ?

Jeej! Lijk er nu toch echt op dat ik wel kom. :D

Thanx Michael! :worship:

Of het ook vliegen word zullen we zien...

KMI: Ook zondag is het droog en gedeeltelijk bewolkt. Het wordt vrij warm met maxima tot 20 graden.

Yiiiiiiiiiihaaaa!

Aan alle Extreme Flight eigenaars, als je een EXP ofzo hebt, neem die ook maar mee, we zijn van plan een extreme flight groepsfoto te nemen!

En mocht er iemand zijn die op mijn roete licht uit heerhugowaard vandaan
ik heb een mercedes vito
Mits i morgen apk goedgekeurd word hahahaha
Ik heb er nu al zin in

Komt er nog een electro momentje voor klein spul? (ik zou eventueel de 6s Yak-54 kunnen meenemen)

Komt er nog een electro momentje voor klein spul? (ik zou eventueel de 6s Yak-54 kunnen meenemen)

Daar zal helaas geen tijd voor zijn... wel gaat iedereen redelijk vroeg naar huis meestal kan je daarna nog wel eens electro vliegen.

ps: Wel krijgen we een korte Heli demo normaal van Jonas Schelpe 1 van Belgisch beste heli piloten en tevens deelnemer van de 3D Masters.

Back