3DCollege Big Scale Acro Fly In 2010 *Editie 3*

Hoi iedereen,

De After Sun begint te werken...

Alvast bedankt aan organisatie en piloten voor de mooie dag, we dachten enkel voor de middag een kijkje te komen nemen, maar we hebben er maar een ganse dag van gemaakt. (beloftes aan mijn vrouw..., enfin ze vond het ook best leuk)

Enkel jammer voor de Yak van Jeroen en de Challenger van Tim (blijft pijnlijk om te zien gebeuren, ook al is 't niet je eigen toestel)

@ de mensen van Harofly: bedankt Sven voor mijne motor mee te brengen, nu kan ik weer snel de lucht in met de 'kleine' yak.

Aangezien ik hier geen foto's kan posten, en 't zijn er veel geworden, heb ik ze hier geplaatst:

Picasa Web Albums - jean-luc - 3DCollege Big...

alvast veel geniet ermee, wie er niet bij was had weeral ongelijk.

grtz,

jean-luc

Fun Flyers Landen

Extra over cat.2 in Belgie:
Dit is nu gratis, gewoon een papier aanvragen. Er gaan nu geruchten rond dat dit vanaf volgend jaar 500 euro per papier zou gaan kosten (ze hebben geld geroken :rolleyes:). Dus als je papieren nog niet in orde zijn, doe je dit best zo snel mogelijk.

is er al iets meer geweten over die geruchten? :)
want anders kan ik ook al beter die papieren al aanvragen voor mn giles met 100cc..

Niets meer van gehoord. Maar dat papier aanvragen kan nooit kwaad, kost je nu slechts 1 postzegel dus daar hoef je het niet voor te laten.
ok dan, ik heb het al wel eens moeten doen voor mn 62cc zenoah, maar aangezien er een aantal db op moet, ging dat nog niet voor de 100cc want die motor is nog niet helemaal aangesloten (de dempers toch nog niet..)

Kon het niet laten om zelf te gaan vliegen, ziet er wel goed uit allemaal

Ik vind dit toch wel een hele mooie kist om te elektrificeren.
DSC_0334.JPG

Vlieg die net zo goed als hij er uit ziet ?

Bart,

Die zus van je, was zeker die dame die de hele dag bij dat stoeltje voor het hek zat?:) (met die enorme lens)

@Fabian; die fotogallerij zal voor de volgende editie zijn denk ik... de meeste mensen hebben hun foto's al op picassa gezet, ik stel voor dat je dat ook doet, ik zal die links bundelen en op de 3DCollege website plaatsen.

Volgende keer zal onze eigen gallerij voor de event online staan, zodat iedereen daar onmiddellijk kan posten...

Back