JVDO 19 apr 2010 #181 @Alexz; ik denk wel dat ik weet wie dat was, binnenkort hebben we die foto's ook...
Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan 19 apr 2010 #182 JVDO zei: @Alexz; ik denk wel dat ik weet wie dat was, binnenkort hebben we die foto's ook... Klik om te vergroten... Ok, nice. Dat zag er namelijk ook redelijk serieus uit
JVDO zei: @Alexz; ik denk wel dat ik weet wie dat was, binnenkort hebben we die foto's ook... Klik om te vergroten... Ok, nice. Dat zag er namelijk ook redelijk serieus uit
fabianvzwol 19 apr 2010 #184 ik zal ze morgen dan op picasa zetten, moet nog even wat films voor mn vakantie downloaden, dus de upload is dan ook in gebruik!
ik zal ze morgen dan op picasa zetten, moet nog even wat films voor mn vakantie downloaden, dus de upload is dan ook in gebruik!
Gaaaz 20 apr 2010 #186 Onze foto's staan op www.HAROFLY.be onder "Pictures" De sticks waren nog wat vastgeroest, maar we hebben met volle teugen genoten! Dikke pluim voor de organisatie! En de frietjes waren weer heerlijk ;-) Team HAROFLY Laatst bewerkt: 20 apr 2010
Onze foto's staan op www.HAROFLY.be onder "Pictures" De sticks waren nog wat vastgeroest, maar we hebben met volle teugen genoten! Dikke pluim voor de organisatie! En de frietjes waren weer heerlijk ;-) Team HAROFLY
Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan 20 apr 2010 #187 Ik ben ook erg benieuwd naar video's, er is genoeg gefilmd in ieder geval
Dennis Dierckx 20 apr 2010 #188 hier is al een video, door kristof dierckx [media=youtube]4_-2b648wAI[/media] Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
fabianvzwol 20 apr 2010 #189 hier zijn ze dan: Foto's van Fabian van Zwol - 3Dcollege Bigscale meeting 2010
Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan 20 apr 2010 #191 Wat hebben jullie allemaal een hoop foto's gemaakt, dat zie ik graag
Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan 21 apr 2010 #193 eclipse86 zei: vooral van uwe yak denk ik dat zal geld kosten Klik om te vergroten... LOL
Dennis Dierckx 21 apr 2010 #194 en ja, er zijn nog meer filmpjes ze zijn allemaal te zien op het kanaal van mn neefke: YouTube - Kanaal van kristofD05
en ja, er zijn nog meer filmpjes ze zijn allemaal te zien op het kanaal van mn neefke: YouTube - Kanaal van kristofD05
eclipse86 23 apr 2010 #196 en mijn videofilmke staat hier: ik heb hier en daar wat foto's gebruikt, er zitten hier en daar wat foutjes in, maar de pc sloeg door 3Dcollege fly in 2010 on Vimeo Laatst bewerkt: 23 apr 2010
en mijn videofilmke staat hier: ik heb hier en daar wat foto's gebruikt, er zitten hier en daar wat foutjes in, maar de pc sloeg door 3Dcollege fly in 2010 on Vimeo
nando Forum veteraan 23 apr 2010 #198 Idd, mooi filmpje. Hoewel er een aantal dingen dubbel in zitten...
eclipse86 23 apr 2010 #199 idd dat heb ik achteraf gezien(filmpje van alex was in 1stuk gefilmd)achteraf gezien was dit een slecht idee, want de pc sloeg door... tijdens het monteren was het weggeknipt maar blijkbaar toch niet helemaal, wordt dit weekend aan gewerkt normaal
idd dat heb ik achteraf gezien(filmpje van alex was in 1stuk gefilmd)achteraf gezien was dit een slecht idee, want de pc sloeg door... tijdens het monteren was het weggeknipt maar blijkbaar toch niet helemaal, wordt dit weekend aan gewerkt normaal