Vanaf ca 7 m/s heeft de tweemaal zo zware kist een lagere daalsnelheid!
En ook een 8 maal zo hoge vliegsnelheid waardoor je een belletje niet eens meer opmerkt, laat staan uitvliegt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vanaf ca 7 m/s heeft de tweemaal zo zware kist een lagere daalsnelheid!
Euh? Dat bedoel je vast anders..... Als ze allebei met 7m/s vliegen vliegen ze allebei even hard, maar heeft de zwaardere kist een aanmerkelijk lagere daalsnelheid dan de lichtere. En hoe hoger de snelheid, hoe meer voordeel voor de zwaardere kist. Bij een vliegsnelheid van 10 m/s (36km/u) is de daalsnelheid van de lichte bijna een keer zo hoog als van de zware!En ook een 8 maal zo hoge vliegsnelheid waardoor je een belletje niet eens meer opmerkt, laat staan uitvliegt !
Als ik Arno was zou ik me niet al te veel zorgen maken![]()
Zie ik daar dat het zadel dieper ligt en onder verwijzing naar het draadje EK-ploeg dat de servo's op de plaat komen te liggen.
Ik mis dan een 4e deel van de romp of betekent dit dat Nan van z'n geloof is gevallen en dus de oude midden-delen niet passen?
Vond (vind?) ik de charme van de (E)Xplorers, onderdelen van vorige series zijn onderling uit te wisselen.
Johnny
Zie ik daar dat het zadel dieper ligt en onder verwijzing naar het draadje EK-ploeg dat de servo's op de plaat komen te liggen.
Ik mis dan een 4e deel van de romp of betekent dit dat Nan van z'n geloof is gevallen en dus de oude midden-delen niet passen?
Vond (vind?) ik de charme van de (E)Xplorers, onderdelen van vorige series zijn onderling uit te wisselen.
Johnny