1ste Big Scale

Bashen ? noem het eerder Crashen ,ik zie de Baja toch echt een paar keer in een kussenbox duiken ,dit riekt eerder naar vandalisme :D

@ RCstylzz
Ik zou me eerst wat beter gaan concentreren op de controle van zowel gas als stuur .
Ik lees dat je op asfalt wilt gaan rijden ,ik zou hier nog even mee wachten want dat zal wel vol gas gaan en een stoeprand hebt je met deze stuurkunsten zo te pakken en dan kan je weer een hele ophanging gaan vervangen.
"Take it slow " en dan kan je een hoop plezier aan de hobby beleven ;)

heb nog een filmpje gemaakt, zat wel tegen alles tegen, (inclusief bijna mezelf :p)
ik ga 's avonds gaan rijden op het terrein van een verlaten steenfabriek, het is beton met een laag zand erop, daar heb ik al veel beter kunnen rijden dan in de tuin :p (heb na de vakantie meer plaats voor te rijden, want het zwembad gaat weg :p)

Heb je daar belletjes van een kat aangehangen ofzo, hoor alsmaar " ring ting ring"

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Direct vervangen.
Waarschijnlijk lager ingesmolten, als je te lang wacht kan je wel eens meer schade hebben.

koppelings klok is van staal.
aandrijfplaat is van kunstof waardoor er beweging in de koppelings is.
ook hoor je de klok door het aan tikken van de rem.

Heb ik ook last van, heeft iemand een linkje waar ik de nieuwe (goede) kan bestellen?

Ben erg slecht in zoeken, ik kom telkens op het verkeerde uit

Volgens mij zijn daar geen dempers voor. ben ze nooit tegen gekomen

Dan wordt het zelf maken ?

Ik had juist nog de vraag: welke dempers passen er op de standaard uitlaat van de baja ? de kleine zwarte uitlaat, niet de grote chrome uitlaat die onder de spoiler loopt,

Zie Foto

Moet de baja zo fluisterstil worden dat je een demper op een standaard uitlaat gaat zetten.
Een standaard Baja uitlaat klinkt zonder demper gewoon schattig ;)

groot gelijk

Maar met een demper extra schattig hahah

Dan is het hellemaal toch niet meer leuk ? beetje herrie hoort er bij :P

sdc10695s.jpg

Zo iets ??

ja, maar ik ga de demper maar zo laten, vandaag gaan rijden, na kwartiertje rijden, wil de auto niet meer vooruit, eenmaal thuisgekomen de gearcover eraf gehaald, resultaat: vijs van tandwiel afgebroken in de huls rond de koppeling, ga normaal vandaag of morgen nieuwe onderdelen bestellen bij DaveDiscountMotors. ook zag ik dat de vorige eigenaar niet eens een vijs tussen de spacer en de plastieken clutch holder. ook ga ik een aluminium gear holder bestellen. Ook is het plastieken tandwiel een beetje beschadigt, en ga ik ook een stalen kopen.

Ik zou het plastic tandwiel (spurgear) niet vervangen voor staal, beter af en toe dat tandwiel vervangen dan andere onderdelen! Het tandwiel is van plastic zodat die slijt en niet de andere onderdelen die veel duurder zijn.

Back