Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De gaatjes van de blokken met een 0,6 of 0,8mm boortje opboren helpt ook altijd, en als de uiteinden met sec lijm zijn ingesmeerd deze schuin aansnijden.Het 4-1 blok vastgeknoopt en toen wilde ik er met de bijgeleverde draad doorheen. Maar dit lukt niet ondanks dat ik de punt van de draad met secondelijm had ingesmeerd. Wat doe ik verkeerd?
Dit is een feitje wat ik nog niet wist, bedankt. Ik laat het zoals het nu is want ik vind het acceptabel2.5 cm 1 duim is normaal voor een touw dat je in de hand moet houden, maar het oog goed, dus houden zo![]()
De gaatjes van de blokken met een 0,6 of 0,8mm boortje opboren helpt ook altijd, en als de uiteinden met sec lijm zijn ingesmeerd deze schuin aansnijden.
Als je dit doet dan gaan ze er probleemloos doorheen
Succes verder, het ziet er allemaal knap uit hoor![]()
Als ik je 7 Provincien zie staan dan gaat het je zeker wel lukken. Ik had nog nooit een boot gebouwd en nu komt het Speel jacht in de eindfase. Ik ben meer dan tevreden. Het volgende project voor mij wordt het Statenjacht.Hier ben ik weer na lange tijd afwezig te zijn geweest. Zware operatie gehad. Maar het lukt alweer. Ik was halverwege gestopt met de 7 P
maar daarna toch weer doorgegaan. De 7 Provincien staat nu mooi te wezen in mijn kamer. Bij wijze van op adem komen ben ik begonnen
aan het speeljacht. Dit jaar zal ik 80 worden dus ik wil maar zeggen, Het is een hobby die je nog lang kunt doen. Verder veel plezier!!Bekijk bijlage 480663