Vehicle Weight (lbs): 11
Vehicle Width (in): 16.5
Vehicle Height (in): 7
Pinion Tooth Count: 14
Spur Tooth Count: 64
Transmission Ratio: 1.8333333333333335
Differential Ratio: 2.8461538461538463
Other Ratio: 1
Tire Diameter (inches): 5.51
Tire Ballooning (in): 0
Drag Coefficient: 0.35
Total Voltage: 11.4
Electrical Efficiency: 85
Target Top Speed (mph): 30
Time to Get to Top Speed: 3
Usable Output Power: 337.64 watts (0.45 HP)
Input Power Required: 529.63 watts (0.71 HP)
Input Current Required: 46.46 amps
Motor Torque: 0.09 ft-lbs
Axle Torque: 2.04 ft-lbs
Average Acceleration: 4.47 inches/sec
Acceleration Force: 22.3 meters/sec^2
Acceleration Gs: 0.46 G
Required Motor RPM: 43655 rpm
Required Motor KV: 3829KT constant: 0.35 oz-in/A
Dit is wat er gebeurt met een 5800kv motortje in de e-maxx met die vertanding. Ik heb zo twee keer zonder problemen gereden (in afwating van een 5mm pinion). Met 46A belasting zie ik ook niet in wat hier een probleem is.
De goedkope setup die ik als voorbeeld gas rijdt op 9s

Ik vroeg me gewoon af waarom het zo'n enorm probleem zou zijn met 4s als je de juiste vertanding zou gebruiken en aangezien de persoon het in het filmpje zo doet...
Einde discussie?