verdichter
Zo als jullie weten heb ik een 70 mm en een 66 mm turbine.
De 66 die ik opnieuw opgebouwd heb na dat de fet in kortsluiting kwam daar door over zijn toeren is gedraaid .
En er niet zo veel meer van over was.
Had nog last van hotspots niet erg maar de moeite waard om wat te expermiteren.
Wat ik gedaan heb is de door laat verdichter te vergroten door de axiale schoepen weg te halen
Die achter de wiggen heb ik laten staan.
Resultaat weg hot spots nee geen toeval bij de 70 mm heb ik het zelfde toegepast met het zelfde resultaat.
Verder koeling smering compressor 66 mm de verdichter boring 66.4 heb ik vergroot naar 67 mm geen boring achter verdichter meer voor koellucht waar nog vuil mee naar binnen kan .
De zware vuil deeltjes hebben bij het verlaten van de compressor zo veel snelheid dat ze niet de lager tunnel in gaan .
De 70 mm heb ik nog een gaatje in verdichter zitten voor koellucht blijkt dat er wel eens vuil in de lagers komt.
Zo als jullie weten heb ik een 70 mm en een 66 mm turbine.
De 66 die ik opnieuw opgebouwd heb na dat de fet in kortsluiting kwam daar door over zijn toeren is gedraaid .
En er niet zo veel meer van over was.
Had nog last van hotspots niet erg maar de moeite waard om wat te expermiteren.
Wat ik gedaan heb is de door laat verdichter te vergroten door de axiale schoepen weg te halen
Die achter de wiggen heb ik laten staan.
Resultaat weg hot spots nee geen toeval bij de 70 mm heb ik het zelfde toegepast met het zelfde resultaat.
Verder koeling smering compressor 66 mm de verdichter boring 66.4 heb ik vergroot naar 67 mm geen boring achter verdichter meer voor koellucht waar nog vuil mee naar binnen kan .
De zware vuil deeltjes hebben bij het verlaten van de compressor zo veel snelheid dat ze niet de lager tunnel in gaan .
De 70 mm heb ik nog een gaatje in verdichter zitten voor koellucht blijkt dat er wel eens vuil in de lagers komt.