Klopt... ECHT heel veel... En als je weet hoe, niet alleen de toerentallen en hoe je hem inschakelt, maar zelfs het regelgedrag.blijkbaar kun je in de gv1 veel in het ding instellen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt... ECHT heel veel... En als je weet hoe, niet alleen de toerentallen en hoe je hem inschakelt, maar zelfs het regelgedrag.blijkbaar kun je in de gv1 veel in het ding instellen..
dat komt hoofdzakelijk omdat het een tweepitter is die om en om ontsteekt. De 15 cc eenpitter waar ik mee vloog, had oorspronkelijk dezelfde demper en klonk erg duidelijk als een viertakt.het echte viertakten bij stationair hoor je dan ook niet
Nee... toevallig heb ik de catalogus hier voor me liggen. Voor deze heli was geen aandrijfset beschikbaar, een losse motor (die overigens niet gemodificeerd was, dus je hoefde niet per sé dat ding bij Vario te kopen) en een losse uitlaatset (2 dempers, 2 slangen, 2 90 graden bochtjes, twee ophangbeugels).Het lijkt erop dat Vario deze heli leverde inclusief de motor en dempers.
Denk dat ik mn doosje ook maar weer eens te voorschijn moet halenMaar kon dus wel, deze lijkt dezelfde dempers te hebben als de heli die Arie nu in bezit heeft.
Mijn eigen Bell 47G (waar ik zelf een 15 cc OS Surpass in gezet heb, daar had aanvankelijk ik dezelfde uitlaat achter als die Rinie nu ook heeft.Maar kon dus wel, deze lijkt dezelfde dempers te hebben als de heli die Arie nu in bezit heeft.