Grote woorden? Heb jij met mij gevlogen dan?
Ik ben niet degene die roept dat iets niet kan en dat er een grotere servo in moet.. het heeft totaal niets te maken met hoe lang ik vlieg oid... ik heb ze beide en beide getest op een 450 staart...
Waar baseer jij je op bij de s9257 tov de mks ds95i? Ervaring? Ook dit is in mijn ogen op niks gebaseerd.. maar goed jij vliegt al 35 jaar en dan weet je alles veel beter dan iemand die minder lang vliegt maar de 2 servo's wel geeft getest heeft..
Iemand wordt wel degelijk de verkeerde kant op gestuurd als er verteld wordt, door iemand die ervaring heeft aan iemand zonder ervaring, dat iets niet kan wat wel degelijk kan..
Aangezien je "35 jaar" noemt, neem ik aan dat je het nu tegen mij hebt...
Allereerst, IK heb niets aangeraden...
Daarnaast hoef je mij niet te vertellen wat wel en niet kan: ik heb zelf een stuk of wat 450's vliegen met 9 grams klasse servo's op de staart (weliswaar dure, Futaba FS 61 BB, maar dat doet niet zo ter zake).
Maar wat ik NIET doe, is zeggen dat dat dan altijd goed gaat, want ik weet niet hoe die servo's het uithouden als je gaat knallen. Mijn vliegstijl is nogal rustig namelijk.
Hoe jij het dan in je hoofd haalt, dat een bewezen bomvrije servo "iemand de verkeerde kant uit sturen" is, omdat JIJ toevallig in anderhalf jaar nog geen problemen tegen gekomen bent met een MKS servo....
Voor hetzelfde geld roken die MKS dingen na twee jaar uit, en dan heb je nog niks....
Het heeft dus WEL te maken met hoe lang je vliegt, want je kunt geen uitspraken doen over levensduur, als je de tijd van testen nog niet eens achter de rug hebt omdat je daar niet lang genoeg voor vliegt.
Maar mijn opmerking "grote woorden" sloegen meer op het nogal neerbuigende taalgebruik tegenover iemand die het indertijd allemaal zelf uit heeft gezocht (Niet ik, Uwe) en die in die periode ervaring opgedaan heeft die ik hoger aansla dan de jouwe.
Maar goed, ik vind het gezegend, ik denk dat ik jou maar een tijdje in je eigen sop gaar laat koken....
Ploink!
Groet, Bert