Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zou niet mogen hé want het is de 260 uitgerust met de Xtreme Delrin kop....
Nagezien : niet dus, kopje perfect in orde, alles draait mooi vrij.
Maar er is nu nog meer mis : heli bindt zonder prob met de TX en de cyclics werken goed maar, zodra ik gas geef slaat de verbinding uit, en dan bindt hij zich vanzelf opnieuw, kan ik opnieuw de servootjes bedienen maar géén gas geven want dan is de verbinding meteen weer weg.
Dus : TX naar de haaien zeker ?
Ik kan de Nine Eagles pro 260 ook op ebay krijgen 60 dollar inclusief verzenden.
Zijn dit wel originele?
Het maakt zeker uit hoe je die monteert.
![]()
De onderste, die wit is ingekleurd, zit goed, de bovenste (zwarte) verkeerd om. Dus het richeltje moet beneden zitten, anders heb je teveel speling op je rotor-as.
In deze draad stond altijd een EPA (end point adjustment) methode om dit mogelijk te verhelpen maar ik kan het niet meer vinden. Misschien wil indoorvlieger dit opnieuw plaatsen. Je kunt hem ook een pm sturen met deze vraag.
staat je swashplate wel recht na het opstarten van de heli?
Voor de 260 is hooguit de delrin Xtreme head aan te raden, wat mij betreft, maakt de stuurreactie wat soepeler. Maar zo uit de doos kun je er ook prima mee vliegen. Let erop dat, als je meer dan 2 accu's hebt, dat je niet achter elkaar de ene accu na de andere leeg vliegt, zonder de motortjes te laten afkoelen.
Wat betreft reserve-onderdelen, een rotorkop, hoofdmotor, staartmotor, en landingsgestel zijn een goed begin. Hoewel je met zo'n lichte heli niet snel iets breekt. Als je weet dat een crash niet meer te vermijden is, gas op nul. De meeste schade ontstaat als een beginnende piloot uit alle macht de heli probeert in de lucht te houden in een verloren situatie, zodat de motoren nog volop draaien als je crasht.