Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Graupner is overgenomen door SJ propo.
HOTT blijft dus bestaan, de service en ontwikkeling blijven in Kirchheim.
Volgens mij als je de gewone software (niet mk versie) erop zet ik heb je wat je wilt.
Er staat weer een nieuwe update klaar op de site van Graupner, nu met automatische sensor herkenning.
Hier
Ga ik straks thuis even proberen![]()
Die menu is toch specifiek voor de MK geschreven, en zou dus wanneer ik er de orginele firmware op zou zetten niet meer in zitten vrees ik.
Hoi,
Gisteren was deze download 150 mb en nu 114 mb ook zit in de readme met de wijzigingen in deze versie nog de oude uit 2012?
Ik snap het niet.
Jan,
Ik ben geen held met programmeren, maar nadat ik mijn Epsilon grotendeels zelf had geprogrammeerd (simpel genoeg door de manual te volgen) heeft Arjan me geholpen om met een schakelaar te kunnen kiezen met de linker stick óf motor, óf kleppen te kunnen bedienen.Kan ik met bv een switch/vlieg fase wisselen dat de motor of de remkleppen op een knuppel zitten?
Via Skype zelfs. Als er anderen zijn die hulp zoeken en op dezelfde manier willen werken, PB me maar...... maar het was simpel dus dat hebben we telefonisch gedaan.
Via Skype zelfs. Als er anderen zijn die hulp zoeken en op dezelfde manier willen werken, PB me maar.
Als ik de voorgaande berichten lees vraag ik me af of het echt de laatste software is. Niet dat de modellen plotsklaps slechter zouden vliegen maar wellicht is het toch handiger om eerst de software naar de HDD te downloaden, te checken op actuele versie, en dan te installeren.
Ja, en die staat in het handboek uiterst zorgvuldig beschreven compleet met programmeervoorbeeld....Is er geen standaard remklep optie aanwezig?
Dat is als het goed is niet nodig. Je regelaar zal niet willen opstarten als je hem inschakelt met het gas niet in de 0-stand.Omdat de motor niet meer op 1 zit krijg je geen gas-hoog melding meer, kan je die alsnog aanzetten? De motor zit nu op een switch en ik zou het graag horen als die verkeerd staat.
De trims worden per vluchtfase opgeslagen. Dat is wel erg handig; je kunt het hoogteroer in de thermiekstand bijtrimmen met de trimschakelaar. Daarmee verloopt dan niet je hoogteroertrim in de andere vluchtfasen. Je kunt ook in het fasetrim-menu de hoogteroertrim aanpassen maar die is onder het vliegen natuurlijk niet direct op te roepen.Laatste vraag: om bv een speed stand of thermiek stand in te stellen moet je vliegfasen gebruiken als ik het goed begrijp, wordt de trimming van de 4 knuppels bewaard bij die fasen of moet je voor elke fase opnieuw trimmen?