Graupner's 2,4Ghz HOTT systeem

Zonet de firmware V1.726 al gezien. Bij GH-Lounge.

Mvg. Bernard
Dat is vreemd want zoals je ziet heb ik een nieuwere, v1.731 van de Graupner site....staat daar ook gewoon hoor. Datum 25-5-2013, grootte 82,26Mb.

Graupner MX-16 Computersystem 8-Kanal Gr. HoTT

-edit- op GH Lounge zetten ze altijd alleen de Duitse versie. Vanaf de Graupner site krijg je het complete pakket, dus ook de andere talen. En Bernard, daar staat ook de nieuwere die ik heb hoor. v1.726 heeft een probleem met het herkennen van sensoren van andere fabrikanten. Dat probleem is nu opgelost. Verder is er niks veranderd.

Ik weet niet wat je met "wit" bedoelt maar als dat is: een goedkope kloon; nee, die zijn er niet.

Die is wel nog niet leverbaar => Receiver GR-12+3xG+3A + Vario HoTT

icm-neu_en.gif

Order number 33577
Price: 119,95 €

icm-bestand_R.gif
No quantity in stock
Delivery time about: 01.01.2014

Maar ga het bestellen zodra hij leverbaar is.

GR-12 33576 15.07.2013
GR-12 33577 17.06.2013
GR-18 33579 24.09.2013
GR-24Pro 33583 01.01.2014!!!!!

Kwaad kan het natuurlijk niet maar dat is een stabiele trainer. Je ziet dit soort stabilisatie-dingen vooral op die hele kleine parkflyertjes en eventueel op zeer gevoelige kunstvluchttoestellen.
Als het je om de techniek gaat is het zeker leuk en interessant, voor het door jouw gekozen toestel is het naar mijn idee qua vlieggedrag echter totaal overbodig.

Dank voor je advies. Was eerst van plan om zo een vario modul te kopen toen ik dit zag.
Ik dacht makkelijk want deze ontvanger is gelijk een hoogte moduul en stabilisatie.
Maar ik zie er gelijk van af.
Misschien toch alleen een variomodul kopen.

Weet iemand hoe je bij een MC32 Hott het gas K1 naar min 150% kan laten lopen dmv een schakelaar op de zender??
Dus schakelaar om --> gas servo loopt helemaal dicht
Dit omdat ik parallel aan K1 een elektronische ontsteking schakelaar aangesloten heb. Ik wil dit niet via de trim doen omdat ik dat niet veilig vind.

Back