Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ze hebben een ander partnummer maar bij die van de M120 staat dat hij ook voor de V120D2 is.
V120
Walkera-Parts-HM-V120D02S-Z-05
Walkera V120D02S Parts HM-V120D02S-Z-05 Feathering Shaft - HeliPal
M120
Walkera-Parts-HM-V120D02-Z-08
Walkera V120D02 Parts HM-V120D02-Z-08 Main Rotor Shaft - HeliPal
Ja dat heb ik gelezen, en het zit bij mij gewoon goed. Geloof een oud-instrumentmaker maar.Ik had het al eerder in de draad gemeld: als de tail boom niet diep genoeg in het frame zit is het asje iets te kort waardoor je de binnenkant van je tail gear dol draait wegens te weinig vlees van binnen. Ik had het zonder crash al na de derde keer vliegen of zo. Nu helemaal geen last meer van (60+ vluchten)
Tom, als je regelmatig de kleine tandwieltjes stript.Ik bots nergens tegenaan, maar ik land vaak (in de huiskamer) voordat ik iets dreig te raken. Dus vaak starten en landen geeft al als resultaat dat het achterste tandwiel al weer dol is! Ik bestel die zooi nu per kilo! Dat moet toch beter kunnen.
Ja dat heb ik gelezen, en het zit bij mij gewoon goed. Geloof een oud-instrumentmaker maar.
Alles is spelingvrij en loopt soepel. Een landing met beweging laat de heli wel eens omkiepen waarbij na een paar keer steeds het achterste tandwiel van de torck-as dol is. En ja, hij zit er maximaal op, en geen radiale of axiale speling!
Geef mij maar nylon.
De V120D02S kan gewoon geen enkel stukje weerstand hebben!