Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik zou eerst vragen welke motor hij erop heeft zitten en servo etc. alle elektronica in ieder geval. en daarna natuurlijk rijden en kijken of alles in orde is qua onderdelen
Heb gevraagt welke motor erin zit en servo's etc. Als andwoord kreeg ik dit:
"
Op de motor kan ik niets van een merk of type vinden, hij is in ieder geval wel groot zoals je op de foto kunt zien maar het is geen mamba want die ziet er anders uit bij mijn weten. Hij heeft in ieder geval veel vermogen. De servo's zijn de originele die in de auto horen (ik heb hem even niet bij de hand) en ruim voldoende qua snelheid en vermogen. Ik heb verder weinig verstand van electro en heb deze ooit in een opwelling gekocht maar vind benzine toch leuker vandaar dat ik hem weer verkoop. Ik heb er zelf nooit aan gesleuteld "
Ik zou ff verder zoeken naar een wat nieuwere en met originele Mamba monster set.
Ze komen vaak genoeg langs om een leuke keuze te maken.
Qua opties zou het me niet veel boeien, liever een originele dan een afgeragte met bv stalen assen. Als er 2x 2s bijzit zou dat ook mijn voorkeur hebben, 2x 3s kan wel, maar dan heeft de aandrijflijn zeker te weten meer te lijden gehad.
Nogmaals, ik val in herhaling niet doen een brushed. Lees het topic er maar eens op na, de een na de andere heeft mega shit met brushed, vervangen naar 'de walt' motoren helpt wel een beetje, maar de meesten komen er snel achter dat ze eigenlijk gewoon meteen een brushless hadden moeten kopen.
Neem gewoon even de tijd, er komt echt wel een leuke tweedehands brushless langs komende weken.
Of je spaart nu even door en koopt dan een nieuwe, een brushed + losse Motor/ESC is simpelweg veel duurder. En ja, snap best dat je graag meteen een auto wilt. Maar aangezien je blijkbaar wat krap in de centjes zit zou ik dat niet serieus overwegen.
Kan je beter voor brushless gaan. Ik heb een tijdje geleden mijn e revo verkocht met MMM combo, 4x2S en een aantal upgrades voor 380 euro. Rond de 400 moet het echt wel mogelijk zijn om een revo te kopen met de mamba combo. Gewoon MP en MBF in de gaten houden.
De e revo in snoebel zijn link gaat hij nooit weg krijgen voor die prijs, dus hij zal wel gauw omlaag gaan met zn prijs..
En ga het toch nog eens zeggen, maar kijk eens bij de thunder tiger mt4g3. Veel beter dan de e-revo en nog eens een 200euro goedkoper ook.
Je hebt PB.. Vind het niet netjes om een advertentie te bespreken in dit topic, maar in een PB kan dat natuurlijk prima
Mijne is ook weggegaan voor 375 euro. Dus ja, dat is zeker een 'normale' prijs. Brushless RTR versie, met wat kleine opties als swaybar en wat reserve onderdelen. Zonder accu's.
tja, die extra motor meteen de verkoop in en je hebt zat budget om alles wat er defect zou kunnen zijn meteen te vervangen. Want denk wel dat het een behoorlijk afgeragde bak zal zijn voor dat geld.