Ik heb eens 1,5 week moeten wachten op 2 pakketjes die via GLS waren verzonden,het was een nederlandse leverancier en die had alles verzonden.
Ik meerdere malen gebeld met GLS en die man aan de lijn ging het uitzoeken,even later belt hij terug met de mededeling dat het pakket afgeleverd is en dat er voor getekend is,nou ik had niks getekend.
Komt er na ik weet niet hoeveel dagen een vrouw aan de deur met 1 van de 2 pakketjes,zij woont aan het begin van de straat en ik aan het eind,en het is een lange straat,maar daar had de chauffeur het afgegeven.
Ik maar met het schaamrood op de kaken de rest van de straat afgegaan om te vragen of mijn pakket was afgegeven,JA,halverwege de straat vond ik pakket nr. 2.
Ik meteen gebeld met GLS en die zelfde man zou het voor mij uitzoeken hoe het kon.
Kreeg ik 2 dagen later een E-mail met de mededeling dat het om een nieuwe chauffeur ging en die kwam er later achter dat hij nog een 2e pakket voor mij had maar toen was hij al verder in de straat,en vond het niet belangrijk om ff terug te rijden maar gaf het bij het eerst volgende huis af,en heeft zelf maar ff getekend voor ontvangs,
maar hij zou terrecht gewezen worden op zijn fouten. JA JA,die kennen we.
Ik laat het liefst nooit meer iets bezorgen door GLS,of anders via de bezorger die bij mij op het werk komt,want die is er altijd stipt op de zelfde tijd,en hij is ook van GLS.
En mijn vrouw heeft een keer bij Rc Racing Twente (die versturen ook via GLS),wielen besteld voor mijn E-Revo,omdat ik was gestopt met roken,een klein kadootje.
Had die bezorger het in de voortuin op de vensterbank gezet.
Nu waren het maar wielen,maar als ik nou een esc had besteld,en het had met bakken uit de lucht gekomen,dan was ik mooi de pineut.
Hiermee wil ik niet zeggen dat GLS echt slecht is,maar ze moeten wel meer op hun bezorgers letten,want als ze zulk volk daar de bezorgingen laten doen,dan maken die de naam van het bedrijf naar de kloten
En zo zullen er bij andere verzend bedrijven ook van die jannen met de korte achternamen rond lopen,en das jammer voor ons webshoppers.