Bij ons draaid er niet altijd een generator.
En als je dan vliegt met 6 cell paketten dan is dat best lastig.
Ik maak soms erg veel vluchten.
Ik wil dus bij kunnen laden en laad vaak met 5C +- 22.5A.
Met een autoaccu is het na een lipo of 3-4 wel gedaan.
Nu zat ik denken. Wat levert een dynamo van een auto als je hem stationair laat draaien.
Dus auto starten, lader aan de autoaccu+ dus ook de dynamo en laden maar.
Stationair verbruikt een auto erg weinig dus op zich...
Maar dan moet de dynamo het wel een beetje bijbenen.
Trek je er meer uit dan dat hij levert dan trek je de autoaccu leeg, stopt de electrische ontsteking ermee en sta je alsnog met een lege auto accu.
Is dit een optie?
Volgens mij levert een dynamo 45 tot 60A.
Zonder iets aan zal er al wel 20A afgaan.
Maarja als hij dan nog 25 tot 40A kan leveren...
Maar levert hij dit ook stationair?
Zijn er automonteurs in tha house...........
En als je dan vliegt met 6 cell paketten dan is dat best lastig.
Ik maak soms erg veel vluchten.
Ik wil dus bij kunnen laden en laad vaak met 5C +- 22.5A.
Met een autoaccu is het na een lipo of 3-4 wel gedaan.
Nu zat ik denken. Wat levert een dynamo van een auto als je hem stationair laat draaien.
Dus auto starten, lader aan de autoaccu+ dus ook de dynamo en laden maar.
Stationair verbruikt een auto erg weinig dus op zich...
Maar dan moet de dynamo het wel een beetje bijbenen.
Trek je er meer uit dan dat hij levert dan trek je de autoaccu leeg, stopt de electrische ontsteking ermee en sta je alsnog met een lege auto accu.
Is dit een optie?
Volgens mij levert een dynamo 45 tot 60A.
Zonder iets aan zal er al wel 20A afgaan.
Maarja als hij dan nog 25 tot 40A kan leveren...
Maar levert hij dit ook stationair?
Zijn er automonteurs in tha house...........
