Ojee, de heren zijn het niet met me eens 
Toch iets om over na te denken, wanneer heb je het meeste stuur nodig ? Precies voor de bocht en wat doe je dan meestal ? Remmen ... En dan is je auto echt ingeveerd.
Ook bij de off road rem je af en toe om meer grip te krijgen op de voorwielen om een bocht beter in te zetten.
Maar tis iets wat ik meegenomen heb uit het wedstrijd on road rijden, daar testen we de servo altijd door het chassis op de bodem te drukken en kijken of ie dan nog zonder problemen kan sturen, dan weet je zeker dat servo (en accupack bij nitro) goed zijn.
Tuurlijk, minder sterke servo werkt ook, maar een servo die zou doorbranden als je deze test doet is wat mij betreft veeel te licht voor de auto.
Dat het allemaal een stuk zwaarder gaat bij een MT dan bij een on road is natuurlijk ook waar. Denk dat de waarheid in het midden ligt.

Toch iets om over na te denken, wanneer heb je het meeste stuur nodig ? Precies voor de bocht en wat doe je dan meestal ? Remmen ... En dan is je auto echt ingeveerd.
Ook bij de off road rem je af en toe om meer grip te krijgen op de voorwielen om een bocht beter in te zetten.
Maar tis iets wat ik meegenomen heb uit het wedstrijd on road rijden, daar testen we de servo altijd door het chassis op de bodem te drukken en kijken of ie dan nog zonder problemen kan sturen, dan weet je zeker dat servo (en accupack bij nitro) goed zijn.
Tuurlijk, minder sterke servo werkt ook, maar een servo die zou doorbranden als je deze test doet is wat mij betreft veeel te licht voor de auto.
Dat het allemaal een stuk zwaarder gaat bij een MT dan bij een on road is natuurlijk ook waar. Denk dat de waarheid in het midden ligt.