Boot was kurkdroog ( dat dan weer wel
) dus kortsluiting was het ook niet...
De regelaar was 6 cel rated en er hebben 6 cellen aangehangen. Dus dat kan het dan ook niet zijn dacht ik.
Barry, De FET's zitten toch tegen het koelblokje aan? en het is inderdaad een bakelieten behuizing wellicht dat ze zo heet zijn geworden en vervolgens de krimpkous die er omheen zat hebben later smelten, waarvan er wat krimpkous-meuk op de FET is blijven zitten. Weet je waar deze FET's voor dienen?
De esc kan ik weggooien de electronica is met epoxy bedekt om deze te beschermen dus kan ik de FET's niet met een soldeerboutje verwijderen

Dat was de m1 supercat of niet? Dat is jammer hij liep op het filmpje idd hardstikke mooi. Dan heb ik nog mazzel gehad met mijn turnigy regelaartje. Moet er niet aan denken om een etti door te fikken. Hopelijk is die 2250 nog ok?
is er al enige progressie met de bandit?
Succes ermee iig
Groeten, Romke

De regelaar was 6 cel rated en er hebben 6 cellen aangehangen. Dus dat kan het dan ook niet zijn dacht ik.
Barry, De FET's zitten toch tegen het koelblokje aan? en het is inderdaad een bakelieten behuizing wellicht dat ze zo heet zijn geworden en vervolgens de krimpkous die er omheen zat hebben later smelten, waarvan er wat krimpkous-meuk op de FET is blijven zitten. Weet je waar deze FET's voor dienen?
De esc kan ik weggooien de electronica is met epoxy bedekt om deze te beschermen dus kan ik de FET's niet met een soldeerboutje verwijderen


Dat was de m1 supercat of niet? Dat is jammer hij liep op het filmpje idd hardstikke mooi. Dan heb ik nog mazzel gehad met mijn turnigy regelaartje. Moet er niet aan denken om een etti door te fikken. Hopelijk is die 2250 nog ok?
is er al enige progressie met de bandit?
Succes ermee iig
Groeten, Romke