Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De camper blijft hoor. Wees niet bang ..... volgend jaar weer gewoon koffie.Pieter, nog bedankt voor die sterke kop koffie, die had ik nou net nodig na die "warme" natte nacht.
Volgend jaar weer of niet, want de camper ging eruit?
@Rob: De vleugel die ik bij had heet FPV Wing, google daar maar eens op.Hee mannen, dat was weer ouderwets gezellig, heb nog spierpijn in m'n kaken van het lachen, vooral zaterdagavond was geniaal! Met een beetje spektakel, een knus kampvuurtje erbij en 1 a 2 biertjes konden we het redelijk volhouden. :celebrate:
Toen het druppen ophield uit m'n tent gekropen, prachtige vliegdag gehad. Zondag afgesloten met een iets verruimd vlieggebied met hindernissen, lijkt een Venus traditie te zijn.
Ik heb overigens meer dan 24uur uitsluitend op de bekende hamburgers geleefd en ik vond ze nog steeds lekker hahaha
Bedankt voor de gezelligheid, volgend jaar graag weer!
@Pieter, vergeten te vragen, wat was dat voor 'n vleugel die jij bij je had?
merk weet ik niet, is helemaal van zwart schuim (niet gespoten ofzo), idd dikke tips, roeren enzo, goed stevig dus. succes met de zoektocht ....Effe gezocht Pieter, maar niet gevonden. FPV wing krijg je de vleugeltjes waar je een camera onder kunt hangen (dat zijn ongeveer alle vleugeltjes haha).
Toevallig een merk? Heb ook al op foto's gezocht, maar toestel niet goed van dichtbij bekeken, de dikke schuimen tips vielen we wel op.